Prisiljeni smo maknuti rotor, držali smo ga najdulje što smo mogli. Ali moramo nastaviti dalje s radovima, rokove moramo poštivati. Rotor bi se trebao pustiti u promet u siječnju 2020., kaže voditelj gradilišta
Rotor se zatvara 16. prosinca: 'Privremene ceste su gotove...'
Već neko vrijeme traju radovi na novom remetinečkom rotoru. O tome kako teku radovi, što se do sada napravilo i što nam još preostaje od posla razgovarali smo s gospodinom Goranom Radićem, voditeljem projekta rekonstrukcije zagrebačkog rotora.
POGLEDAJTE VIDEO:
Pokretanje videa...
'Privremene ceste kao malo veći kružni tok'
- Završili smo radove izmještanja instalacija iz samog centra rotora i na izgradnji privremenih prometnica. Te privremene prometnice izgledat će kao malo veći kružni tok, napravljen je dio prometnice uz Savski nasip. Ovaj jedan dio je konačnica riječke ceste koja će isto sad koristiti kao obilazni promet iz rotora, drugi dio ide uz sam Zrinjevac, tamo idu četiri trake. Bit će kao malo veći kružni tok, u svakom smjeru po dvije trake, iz tog prometa bit će isključeni kamioni i teška vozila iz prometa, i to bi trebalo funkcionirati uz poštivanja ograničenja brzine od 40 km/h - objasnio je Radić.
'Rotor moramo ukloniti da nastavimo s radovima'
- Mi moramo zatvoriti rotor u nekih sljedećih dva tjedna. Radovi se odvijaju paralelno i u centralnom dijelu rotora, već su izvedeni radovi na istočnom dijelu, zaštitne dijafragme i jednostavno smo došli do istočnog podvožnjaka na samom rotoru i sad ga moramo ukloniti da možemo nastaviti dalje s radovima. I zato nam je kritična ta aktivnost, ta izgradnja dva tunela od 280 metara, treba te dijafragme napraviti, zaštitne građevne jame, to iskopati i krenuti u samu izgradnju.
- Gradilište je prostrano, sve je puno radnika, sam smo završili s tim instalacijama, prometnice su u završnoj fazi... To je stvarno veliki dio radova i nekako smo u tom planiranju u pet mjeseci to završili.
Paralelno s tim, počelo je bušenje i izvedba pilota za proširenje samih nadvožnjaka... Radi se - kaže nam Radić
- Sada smo prisiljeni nažalost maknuti rotor, držali smo ga najdulje što smo mogli. Ali rokove moramo poštivati - napomenuo je.
Rotor ponovno u prometu - u siječnju 2020. godine
- Zatvaranje prometa najvjerojatnije će biti u nedjelju 16. prosinca, a za to nam je potrebna jako dobra priprema. Tu ćemo surađivati i s policijom i s Hrvatskim cestama, svi će tu biti uključeni. Očekivani završetak radova i puštanje u promet trebao bi biti u prvom mjesecu 2020., to je dogovoreni rok - podsjetio je Radić.
- Novi rotor bi trebao biti sigurniji i protočniji rotor, u svakom slučaju. Građane molimo za strpljenje, oboružajte se sa strpljenjem i i onda će sve to biti lijepo i kako treba - kazao je voditelj gradilišta.