Obavijesti

News

Komentari 0

Startover konferencija 24sata: Novi modeli, nove generacije

Startover konferencija 24sata: Novi modeli, nove generacije

Na konferenciji Startover, u organizaciji 24sata, posjetitelji će, između ostalog, imati priliku otkriti što traže mladi u svijetu rada

PRATITE KONFERENCIJU UŽIVO:

Organizator konferencije su 24sata, a partneri su HGK, Hrvatska pošta, Philip Morris, Erste, Telemach, KONČAR, i JYSK.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Live
Sortiranje događaja
10:25

Na drugom panelu "1NA1: 'Mozak, brendovi i tržište: Fireside chat s doc. dr. sc. Heddom Martinom Šolom'" govori doc.dr.sc. Hedda Martina Šola, Ravnateljica Instituta za Neuromarketing i Intelektualno vlasništvo. 

24sata

- Fundamentalno obrazovanje je bitno jer širi percepcije čovjeka. No, činjenica je da čovjek treba raditi u interdisciplinarnom okruženju. Treba se razvijati u što više kultura. To daje jednu notu kako pristupate klijentima, prema kolegama. U Hrvatskoj često čujem da ljudi sebe deklariraju stručnjakom. Možete završiti ne znam koliko fakulteta, radit razne poslove. No, ako radite 20 godina isti posao, to ne znači da ste stručni. Ne znamo koliko ste dobri u tom poslu. Vani su oprezni oko takvog deklariranja - kazala je.

24sata

- Vani morate biti priznati od kolega, dokaz od kolega da možete reći "ja sam stručnjak". Naši ljudi mogu jako puno toga ponuditi jer smo 'gladni znanja'. Međutim, moramo biti svjesni da moramo biti oprezni oko deklariranja stručnjakom - istaknula je.

Neuromarketing:

- Imam 29 godina radnog staža. Poglavito u marketingu. Kad sam dobila poziv da živim u Washingtonu, shvatila sam da tradicionalne marketinške nisu relevantne. da treba nešto drugačije. Znanstveno je dokazano da se upitnicima više ne može vjerovati. To ispitivanje se radi u vakuumu gdje se ne uzimaju ostali čimbenici. Neuromarketing sam otkrila na magisteriju. Kasnije sam to i doktorirala. To je izuzetno kompleksa disciplina jer se derivira iz nekoliko disciplina. Mjerimo kako se potrošači osjećaju. Bitno je da tu imate znanstvenike jer njihovo znanje nije limitirano - kazala je.

- Mi ne pitamo što kupci misle. Mi smo se pomakli s granice pitanja na granicu opserviranja. Što gledaju, kako se ponašaju. Koristimo najnapredniju tehnologiju. Na primjer, eye tracking senzore - kazala je.

24sata

- Možemo predvidjeti hoće li kampanja uspjeti ili ne. Kakvi će biti konkurenti, kako će kupci reagirati na kampanju, hoće li doći u dućan. Neuromarketing je među Vama svaki dan - dodala je.

- U HR-u se jako dobro koristi već neko vrijeme. Umjesto da tradicionalno razgovarate sa zaposlenikom, neuromarketingom možete odmah regrutirati zaposlenike na određena radna mjesta. Odmah vidite koji su zaposlenici najefikasniji na kojoj poziciji. U neuromarketingu ih se opservira, mjere se reakcije na pitanju. Mozak ne laže, oči ne lažu. Mi smo doktori za emocije, pažnju i fokus - kazala je.

09:40

Na prvom panelu s temom "LEADERSHIP: Kakvog lidera traže moderni zaposlenici?" govore Marijana Bubalo, članica Uprave za bezdimne proizvode, Philip Morris, Danijela Govorčinović, HR direktorica, Heineken Hrvatska te Tanja Prekodravac, viša savjetnica za upravljanje ljudskim potencijalima, SELECTIO Grupa.

24sata

- Unutar kompanije vidio najveći izazov je veliki broj radnih sati na terenu. Distrakcija se vidi tu jer se stalno koriste mobiteli. To provjeravamo i preko aplikacije unutar kompanije. Gledanje na mobitel usred vožnje može završiti i fatalno. Razvijena je i aplikacija preko koje se vidi koliko puta vozač koristi mobitel usred vožnje. Mi to želimo smanjiti. Trenutno je po osobi rezultat da sedam puta koristi mobitel u vožnji, mi želi smanjiti na barem četiri. Uvodimo i nagrade za one koji poprave svoje rezultate. Također imamo i kampanje gdje radimo na odgovornosti konzumiranja alkohola, pogotovo kod maloljetnika. Također, briga o korištenju prirodnih resursa. Pratimo svjetske organizacije i tvrtke kako bi smanjili emisiju CO2 i nepotrebno korištenje vode. U svojoj kompaniji brinemo i o tome da na svim pozicijama imamo podjednak broj žena i muškaraca - kazala je Govorčinović

- Pazimo oko proizvodnje i ulaganja. Mijenjali smo svoju tvrtku, gledali smo kako druge tvrtke vani rade. Učili smo, ulagali i bili dosljedni. Slijedimo svoj cilj i idemo prema viziji. Ulažemo u rodnu ravnopravnost, to nam je ključno. Ponosni smo na svoje rezultate i imamo certifikat da su i žene i muškarci jednako plaćeni. Na svim razinama tvrtke imamo jednak broj žena i muškaraca. Također, fleksibilni rad koji svim zaposlenicima omogućava da balansiraju svoj privatni život. Imamo i grupe podrške, gdje nam dolaze stručnjaci koji pomažu zaposlenicima. Imamo puno programa koji pomažu cijeloj organizaciji. 'pokreni nešto svoje' je program na koji smo posebno ponosni. Tu sudjeluju mladi poduzetnici koji mogu širiti svoje poslovanje - kazala je Bubalo.

24sata

- Nakon korone nam se ubrzao proces digitalizacije i tu se dogodio hibrid između menadžerske i liderske funkcije. Stvorilo se novo okruženje. Mi u procesima selektiranja liderima idemo sve manje prema klasičnom psihološkom testiranju. Gledamo strukturu ličnosti, ne same kompetencije koje možemo vidjeti iz životopisa. Gledamo emocionalnu inteligenciju. To je važan element na tržištu rada. Poslodavci nisu u istoj poziciji kao nekada - rekla je Prekodravac.

Koje su kompetencije bitne?

- Zaposlenje je danas drugačije. Radi se svojevrsni inicijalni razgovor i vidimo na osobnoj razini čovjeka na čemu bi trebao raditi. Pružimo im programe s kojima mogu raditi na sebi. To su programi u rasponu od mjesec dana. Sve informacije koje ljudi dobiju lagano pretačemo u vještine zaposlenika. Potičemo poticati ljude da ulažu u sebe kontinuirano. Bitan element priče je vidjeti koliko utječu na zaposlenike te edukacije. Kod soft Skillova je drugačija priča, jer se radi na moždanim elementima ličnosti. Tijekom same edukacije se mogu vidjeti utjecaji. U našim programima selekcije stvaramo specifične programe za rukovoditelja ili biznis - rekla je Prekodravac.

- Mlade pokušavamo učiti da sami rade na svojim distrakcijama kako bi bili sve više efikasniji - dodala je.

Govorčinović je kazala da se sada više priča o tome što zaposlenici očekuju od lidera. 

- U svakom odnosu ima više ljudi. Lideri ne mogu upravljati, ako to zaposlenik ne želi. Moramo znati da svi odgovaramo za svoje postupke i talente. Lider je taj koji razvuče i potiče taj talent - kazala je Govorčinović.

24sata

- Mislim da smo svi ljudi i da na moramo na transparenta način komunicirati. Nismo savršeni. Moramo biti dosljedni našem cilju. Lider je taj koji stvara okvir  za razvoj, ali to je "two way street". Prilagođavamo se promjenama - zaključila je Bubalo.

- Uskoro ćemo imati sve više zaposlenika koji su rođeni nakon 1990. Treba shvatiti kako funkcioniraju te kako ih motivirati na rad. Kako potaknuti njihovu kreativnost - kazala je Prekodravac.

- Menadžerima je jako bitno dobiti povratnu informaciju. Mislim da je važno imati tu razinu povjerenja gdje se sve transparentno govori. Samo tako se klima i okruženje može mijenjati - zaključila je Govorčinović.

- Moramo znati što svakom zaposleniku znači da je dobro. Ja na primjer želim vikendom biti doma s djecom, da mi ne dolaze mailovi. Svi moramo imati tako nešto. Svi imaju različite potrebe. Te potrebe im se moraju ispuniti - kazala je Govorčinović.

09:30

Otvorenje konferencije Budućnost rada: Novi modeli, nove generacije.

Pozdravni govor okupljenima održao je Goran Gavranović, direktor 24sata.

- Dobro došli na drugu Startover konferenciju u organizaciji 24sata. Najviše pozdravljam sve one koji su najviše zainteresirani za ovu temu. Ono što je važno je reći da ona osoba koja dođe na razgovor za posao nije isto kao i osoba koja dođe na posao. Isto vrijedi i za šefove. Promjene koje se događaju u posljednjih nekoliko desetljeća su uistinu enormne.

24sata

- Koliko fakulteta ima studij nepalskog jezika, a koliko ustanova ima zaposlenih stranih radnika? Budućim zaposlenicima će trebati to znanje. Morat će znati i izvorni jezik. Zapitajmo se kakve sve toalete imamo u kompanija. Hoće li nam trebati više od muškog i ženskog? Međutim, stvari se mijenjaju na bolje. Promjena je uvijek nešto što traje i što je vječno. Naše prabake su bile prve generacije koje su probijale barijere i činile promjene - odlazile na posao, u školu - rekao je Gavranović.

24sata

- Drago mi je da će na današnjim panelima biti najviše stručnjaka HR-a. To je jedna od najvažnijih djelatnosti u nekoliko sljedećih desetljeća. Još je važnija spona između poslodavca, HR-a i zaposlenika. On tu igra veznog igrača. Ne treba se bojati promjena, one će doći proći. Donose i dobre stvari, ne samo negativne trendove koji će za nekoliko mjeseci ili godina nestati - dodao je. 

- Ovdje smo da probamo naći stvari koje nas vode naprijed i da posumnjamo u stvari koje nam se čine genijalne,a možda nisu takve - kazao je.

09:10

Organizator konferencije su 24sata, a partneri su HGK, Hrvatska pošta, Philip Morris, Erste, Telemach, KONČAR, i JYSK.

09:05

Na petom panelu "AI: Pametno s pametnijima od nas" govorit će Iva Nappholz, Samostalna savjetnica u Sektoru za industriju i održivi razvoj, HGK Vedran Antoljak, suosnivač i partner, konzultantska kuća Best Advisory dr. sc. Mirna Koričan Lajtman, Direktorica ZŠEM PA / Viši predavač.

Panelisti će razgovarati u u kojem će se smjeru razvijati AI platforme i kako ih pametno iskoristiti u profesionalnom, ali i osobnom razvoju. Donosimo odgovore na pitanje kako nam AI može pomoći u poslovanju, što iz pozicije HR timova, što iz kreativne pozicije medija i zajedno kreiramo taktiku za optimalno korištenje umjetne inteligencije.

Komentari 0