maknut višak direktora,šefova, uglanom one koje su uhljebili,stavit automate za naplatu ili uvest vinjete.ovo drugo bi bilo poželjno jer kad turisti uđu u hrvatsku mogu se vozit bez brige do mora, a ne da na naplatnim kučicama stoje po 6 sati a do mora imaš 2 i pol.i dajte već jenput prestanite cuclat osiromašene građane,svaka šuša u hrvatskoj želi živjet na tuđoj grbači,treba se primit posla i živjet od vlastitog rada.
ma
mamba5
13.3.2015.
zenga...to se nikad neće dogoditi jer da su tako htjeli a mogli su to bi već davno napravili.Jedino je to što pominješ mogao napraviti koncesionar.On zna za pro
fit i ne zanimaju ga političke stranke i uhljebi.
Prikaži još ↓
ze
zenga091
13.3.2015.
mamba5,da ali koncesionar bu odmah digao cijenu,autoceste su kod nas i onak preskupe,dobrom sistematizacijom,racionalizacijom i organizacijom se može puno toga
napraviti,trba stavit stručnjaka
na čelo autocesta,a ne uhljebe.
Prikaži još ↓
ma
mamba5
13.3.2015.
zenga..nije točno to je samo plašenje naroda.Prvo što bi koncesionar napravio to je obrnuto,dakle snižavanje cijene cestarine,i to tako što bih u zimskom period
u cestarina bila i do 30% niža,zatim od pondjeljka do petka također niža cijena a ove cijene koje jesu ostale bi u ljetnom periodu.Koncesionar bih približio auto ceste narodu a to znači npr u pravcu ZGB-Županja bih izgradio još nekoliko ulaza-izlaza,rješio bih pitanja uhljeba,uvođenja vinjeta i niz drugih mjera koje bih dovele do profita i vraćanja uloženog novca a ne povećanjem cestarine koje bi tjerale vozače na sporedne ceste.Njima je obrnuti cilj dakle zarada na povećanju broja vozila a ne poskupljenju.Pozdrav!
Prikaži još ↓
ze
zenga091
14.3.2015.
mamba,jako dobre ideje,nek se uhljebi nešto nauče slušajući narod.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .