Službeni kineski mediji govore i pišu o prosječno 160 većih nesreća na gradilištima po Kini svake godine. Tako govore službeni kineski mediji i o samo većim ne
srećama u građevinskoj djelatnosti. Koliko je oda stvarno većih nesreća,,,,????????????? A koliko je tek manjih???????????????
Prikaži još ↓
fenix2014
11.10.2019.
Odustani
Skoro sam sigurna da nam grade Peljeski most.
EU LAW
11.10.2019.
Odustani
Nikada nebi dao nista Kinezima graditi jer njima ljudski zivoti ne vrjedi koliko i vreca cementa ugradjena u neku konstrukciju. Isto vrijedi i za zemlje gdje dr
zave nisu stale na kraj gradjevinskom kriminalu.
Prikaži još ↓
Papatest
11.10.2019.
Odustani
Da ali postoji faktor sigurnosti koji je npr za sajlu od lifta 10.Dakle sposobna je podnijeti deset puta više od deklarirane
Papatest
11.10.2019.
Odustani
Bojim se za Pelješki
EmilCandor
11.10.2019.
Odustani
U azijskim državama je dosta mostova i nadvožnjaka ograničene nosivosti. Za ograničenje npr. do 2.000 KG znaju lokalci, ali ne svi i naročito ne stranci. Na mos
tu mahom ne piše nosivost. Vozio sam preko takvog mosta vozilo od 4 t, u mjesecima. Lokalni suradnik mi je rekao dvostruko veću nosivost od stvarne. Smrzo sam se kad sam zaznao da je dvostruko manja od težine mog vozila.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .