Obavijesti

News

Komentari 0

Spuštanje cijena ne bi trebalo biti marketinška kampanja

Spuštanje cijena ne bi trebalo biti marketinška kampanja

Pitanje je koliko će uopće proizvoda i u kojem lancu biti sniženo i na koje vrijeme

Prošlo je devet mjeseci otkad je Vlada prijetila trgovcima kaznama, ukidanjem subvencija i administrativnim vraćanjem cijena na staro, a da se nije dogodilo ništa. Inflacija se polako ispuhava, nije više 13 posto, ali cijene i dalje rastu na one već podignute. Kolovoz je donio inflaciju od gotovo osam posto, što je bila jedna od najviših stopa u EU. Vlada i ministar gospodarstva očito su odlučili promijeniti taktiku i probati se dogovoriti s trgovcima. Očito neće biti nikakvog prisilnog vraćanja cijena na razdoblje prije Nove godine i uvođenja eura, kako je bombastično najavljeno, nego će se ići mekšim pristupom, pritiskom konkurencije i dogovorom. Vlada ulazi u razdoblje šest mjeseci prije izbora i želi ostaviti dojam da itekako pomaže građanima. To se svakako može reći za paket mjera kojim će cijene električne energije i plina biti niže, za pomoć umirovljenicima, djeci i ostalim ranjivim skupinama, ali snižavanje cijena ipak će ovisiti o volji trgovaca.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
VIDEO Lančani sudar na A1: Kod Gospića autobus naletio na dva auta, a onda još trojica na njih
SNIJEG I LED NA CESTI

VIDEO Lančani sudar na A1: Kod Gospića autobus naletio na dva auta, a onda još trojica na njih

Prednja strana autobusa je potpuno skršena, vidi se na snimkama koje nam je poslao čitatelj