Gradnja čvora Vučevica stajala je oko 62 milijuna kuna plus PDV. Iako početnim planom i projektom uopće nije bio predviđen, sagrađen je u rekordnom roku i otvoren u lipnju 2005.
Špica sezone, a Sanaderovim izlazom s A1 izađe 123 vozila
Naplatne kućice Vučevica, kojima se s autoceste A1 Zagreb - Split - Dubrovnik silazi prema Dugobabama, rodnom selu pokojnog oca bivšeg premijera Ive Sanadera, i dalje su najneisplativiji izlaz od Maslenice pa do Čarapina.
Čak i u dva udarna ljetna mjeseca, od 1. lipnja do 29. srpnja, ukupan broj vozila koji je izašao na Vučevici iznosi 7247, što je u prosjeku oko 123 vozila dnevno. Prema podacima koje smo dobili od HAC-a, na toj naplatnoj postaji ostvaren je prihod od 269.100 kuna bez PDV-a.
Za usporedbu, sljedeća dva najslabija izlaza s autoceste A1 u Dalmaciji u istom razdoblju bila su Ravča s prometom od 10.478 vozila i prihodom od 459.901,60 kuna, te Vrpolje s prometom od 19.274 vozila te prihodom od čak 1,072.380,80 kuna.
Gradnja čvora Vučevica stajala je oko 62 milijuna kuna plus PDV. Iako početnim planom i projektom uopće nije bio predviđen, sagrađen je u rekordnom roku i otvoren u lipnju 2005., kad i ostatak Dalmatine. Tako su Dugobabe dobile ulaz i izlaz na autocestu iako za to nema ekonomske opravdanosti.
- Izlaz Vučevica je projektiran i sagrađen u svrhu povezivanja naselja sa šireg područja, ali i kao prvi korak u razvoja planirane cestovne mreže kojim bi se područje Kaštela, Solina, općine Klis i Kaštelanske zagore povezalo na autocestu – kažu iz HAC-a.
U planu je bila gradnja poslovne zone na području Vučevice, a taj je izlaz trebao i rasteretiti dio prometa prema Splitu i otocima te smanjiti pritisak na Dugopolje.
Upravo je Dugopolje pozitivni rekorder Dalmatine s prometom u istom razdoblju od čak 458.088 vozila i prihodom od čak 32,189.536,80 kuna bez PDV-a. Za Vučevicu i još četiri naplatne postaje zbog neisplativosti još se 2015. godine najavljivalo uvođenje automatske naplate. U realizaciju se još nije krenulo pa na Vučevici i dalje radi po jedan djelatnik u tri smjene.