za RUPICKA: Da, zivim u Hrvatskoj tj. Splitu i da ti pravo kazem nogomet me ne zanima nimalo a i biram drustvo pazljivo. Uglavnom sam sa pilotima, sa starijim o
d sebe, i sa vrsnjacima s kojim djelim slicne interese. Letenje mi je sve sto sam zelio i ostvario i sto i dalje zelim. Za menew vrijedi ovo: AKO SI IKADA PROBAO LETJETI, ŠETAT ČEŠ POGLEDA UPRTOG K NEBU, GDJE SI BIO I GDJE SE ČEZNEŠ VRATITI
Prikaži još ↓
ru
rupicka
04.6.2009.
Odustani
još se samo nadam da živiš u hrvatskoj, pa da mogu reć - ima nade za našu malu zemljicu kad imamo ovak zainteresirane i pametne dečke koji hoće učit i imaju str
ast za nekaj, a da nije nogomet i šaka u glavu:)) želim ti da ostvariš sve svoje planove i da letiš dugo i daleko, a ateriraš meko i sigurno:)) uživaj!
Prikaži još ↓
da
damirAERO
04.6.2009.
Odustani
za MAZUR i RUPICKA: ma nema na cemu, pitajte sta god ocete, evo sad cu osasmnaest godina napunit pa cu upisat za profesionalnog pilota, a kasnije sa 23 za Boein
ga il Airbusa najvjerojatnije. Trenutno letim na cessni i na jedrilicama posto mi je to sa mojim godinama jedino dostupno. Ali eto iman iskustva jer mi je otac pilot, imao sam nekoliko vlastitih iskustava i naravno puno sam ucio. Ali sve u svoje vrijeme ce doc
Prikaži još ↓
ru
rupicka
04.6.2009.
Odustani
za damirAero:majstore, svaka čast! i naravno, hvala na odgovorima! sad ću putovat avionima (obožavam ih) s puno više znanja! čestitam na izboru zanimanja, full
zanimljivo i puno adrenalina! drž se ma gdje god letio:)))
Prikaži još ↓
ma
mazur
04.6.2009.
Odustani
tnx damirAERO :))
da
damirAERO
04.6.2009.
Odustani
za RUPICKA: Nemora se samo na tim visinama led stvarat, on se moze stvoriti i na manjoj visini a moze biti poguban ako avion nije opremljen DE-ICE i ANTI-ICE si
stemima. Ti sistemi sprjecavaju i odbijaju vec prikupljeni led. Svaki, ali bas svaki bio manji li veci putnicki avion MORA BITI opremljen tim sistemima jer mu je to jedan od uvjeta za dobiti dozvolu za komercijalnu upotrebu. Ako cemo pricati o malim zrakoplovima (cessa 172, piper....) oni nisu duzni te uvjete zahtjevati jer uopce nisu ni namjenjeni letenju u takvim prilikama. Sto se tice ljudskog faktora on je u svemu bar malim djelom prisutan. U ovoj situaciji si pogodila ono sto ja mislim a to je losa procjena pilota koji je ocjenio da ulazak u oblak nece nastetiti sigurnosti zrakoplova i leta. Ali vazno je znati da je to bio oblak velike povrsine i da ga je tesko zaobici. Sto se tice turbolencija, avion je dizajniran da trpi i mehanicke udarce (krupa, ptice...) u letu i da nastavi letjeti.1:100 000 da je turbolencija uzrok
Prikaži još ↓
ru
rupicka
04.6.2009.
Odustani
damirAERO: pa onda, ako imaš živaca, evo još jedno:)), a možda ne i posljednje:)) je li točno da se na tim visinama u kumulonimbusima stvara led koji može biti
poguban u slučaju sudara s avionom? i može li ljudski faktor ( u ovom slučaju loša procjena pilota da ide kroz oblak) biti razlog nesreće? ili bi moglo doći do mehaničkog oštećenja aviona uslijed jakih turbulencija?
Prikaži još ↓
da
damirAERO
04.6.2009.
Odustani
RUPICKA samo deri pitanja, ja cu sivat odgovore :)
da
damirAERO
04.6.2009.
Odustani
za MAZUR: e gleaj sad, ja cu ti rec to iz moje pilotske perspektive jer nisam meteorolog. Znaci grmilo je i odma znam da je rjec o KUMULONIMBUSIMA. Znaci oni su
ti zapravo jedini oblaci koji proizvode grmljavinu i mogu se razviti u zbilja zapanjujuce velicine promjera do cak 1000 kilometara i visine od cak 9000 metara. Oni ujedno stvaraju jake vjetrove, avionima uzrokuju stvaranje slojeva leda na krilima sto avion usporava. U koliko se avion nadje ispod njih on ih moze doslovno usisat u sebe a onda nastane kaos za avion, isto tako uzrokuju i mikropropad koji uzrokuje da avion naglo izgubi na visini, zatim naglo dobije sto uzrokuje podizanje nosa aviona i na kraju slom uzgona na krilima i pad aviona ako je na maloj visini. To se najvise izrazava kad je avion na prilazu pisti
Prikaži još ↓
ru
rupicka
04.6.2009.
Odustani
za damirAERO: super, puno ti hvala na opširnom odgovoru! sad mi je i taj detalj jasan! zanimljivi podaci u svakom slučaju! hvala još jednom!
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .