Cjelodnevna nastava je pravilo u razvijenim državama. Ministar očito ne zna što je BIT cijelodnevne nastave, Osnovna ideja je da učenik odlazi u školu gdje dobiva svu pomoć u svladavanju gradiva i odlazi kući bez ikakvih obaveza pošto je u školi samostalno a ako treba uz strućnu pomoć napisao zadaću. Uz to, boravak u školi (od 9-17/18 h prati radno vrijeme roditelja i doma je bez školskih obaveza. Cjelodnevni boravak je dobrovoljan a poslije ručka su izborni predmeti sa naglaskom na sportskim aktivnostima. Vodio sam djecu u Francusku gdje smo 14 dana bili gosti u 2 škole ( privatnoj i javnoj ) tako da sm dobro upoznat sa njihovim sistemom. Gospodin Ministar i njegovi savjetnici očito nikad nisu radili u školi niti se informirali kako to funkcionira u uljuđenim državama.
AnarhosindikaIist
24.3.2023.
Svaka čast na komentaru. Usput, koliko je vas, koji izravno radite s djecom, sudjelovalo u ovoj obrazvnoj reformi?
Vlad
25.3.2023.
Nisam više u prosvjeti ali se družim sa bivšim kolegama. Nitko ih nije konsultirao čak ni u školi koja je određena za ovaj eksperiment. Nisu organizirane nikakv
e javne rasprave, okrugli stolovi... čak ni neki upitnik sa prijedlozima. Imaju utisk kako je ovo napravljeno kako ne bi uspjelo jer bi uvođenje u većinu škola tražilo agažman dodatnih radnika i vanjskih suradnika što košta.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .