Situaciju oko Magme i Turbo Limača su iskoristili Slovenci, čija dva najveća trgovačka brenda dječje opreme Pikapolonica i Baby Center ulaze u Hrvatsku
Slovenci osvajaju hrvatsko tržište trgovina dječje opreme
Tvrtka Adria Design je u travnju ove godine proglasila stečaj nad Turbo Limačem, a nakon toga je hrvatsko tržište ostalo bez jednog od najpoznatijih brendova za tekstil, igračke i dječju opremu. Situaciju oko Magme i Turbo Limača su iskoristili Slovenci, čija dva najveća trgovačka brenda dječje opreme ulaze u Hrvatsku, javlja Poslovni.hr. Slovenski trgovački lanac Pikapolonica (Bubamara), koji u Sloveniji ima 32 trgovine i zapošljava 180 ljudi, u lipnju je otvorio svoju drugu trgovinu u Hrvatskoj.
Bubamara je u međuvremenu postala najveća trgovina za djecu u Zagrebu. Vlasnik tvrtke Jani Volgemut rekao je kako do kraja godine planiraju otvoriti još jednu trgovinu, nakon čega će se početi širiti po Hrvatskoj. Planira u sljedeće tri godine otvoriti 20 trgovina u Hrvatskoj i zaposliti 100 ljudi. Osim toga, Volgemut je istaknuo i da očekuje godišnji promet od 80 milijuna kuna.
U Zagrebu za koji tjedan svoje prve trgovine otvara i Baby Center, tvrtka koja u susjednoj državi ima 31 trgovinu i 259 zaposlenih. Voditeljica marketinga u Baby Centru Tjaša Hace istaknula je kako je njihov plan širiti se u sve veće lokalitete unutar svih hrvatskih županija.
>>> Više pročitajte u Poslovnom Dnevniku