Da upotpunim vijest! Putovali s Kosova u Njemačku. Svi su zaspali uključujući vozača koji je lakše ozlijeđen. Supruga vozača ima najteže ozljede i nakon dvades
etak minuta vatrogasne intervencije uz brojne prijelome nogu i lijeve ruke odvezena je u KB Dubravu. Supružnici koji su sjedili na stražnjim sjedalima odvezeni su u KBC Rebro. Suprug s prijelomom lijeve ruke te supruga sa višestrukim ozlijedama.
Prikaži još ↓
tuna90
31.8.2013.
Odustani
Brza vožnja i trenutak nepažnje,,,,i desi se zlo
sh
shit_happens_
31.8.2013.
Odustani
postoje problemi odbojne ograde i štičenja stupova portala ili rasvjete ali to je stručno pitanje činjenica je da su gotovo svi veliki proizvođači odbojne ogrde
propali jer počela utraka za sve lakšim ogradma i rušnjenje cijene o onda se odbije neki bezvezni certifikat primjer toga je RAL udrženje koji svojim cetrikifikatika reketari proizođače ograde no duga je to priča suština je u tome da ograda definirana brzinom i težinom vozila odnosno njenim otklonom u slučaju udara i sad vi meni objasnite kako ograda koja sve lakša i lakša može biti sve sigurnija :(
Prikaži još ↓
ne
nevinko
31.8.2013.
Odustani
Tu može biti kriv jedino umor vozača ili prevelika brzina. Prije par godina na Zagebaćkom Velesajmu kada je trajao AUTO ŠOU na štandu gdje je izlagala INA pisao
je jedan vrlo poučan natpis!!!! "SNAGA NIJE U AUTOMOBILU KOJI VOZI NEGO U GLAVI ONOGA KO GA VOZI"
Prikaži još ↓
Da
DarkoNežić
02.9.2013.
Odustani
treba znati da je čovjek bio na granici i ćekao prelaz iste 6 sati. Bajakovo. Bio sam, isto ćekao 6 sati. No kada sam vidio da sva ona sila vozila zavrsava na j
ednom cariniku,( kome su valjda smanjili plaću s obzirom na elan koji pokazuje u poslu ) sve mi je jasno bilo.
Prikaži još ↓
Ke
Kep
01.9.2013.
Odustani
Oprostite na ispravku.Nije kod Ježeva nego 2 kilometra od izlaza Ivanić-Grad prema Zagrebu.10 kilometara je velika razlika posebno u informiranju koje mislim da
treba biti točno.Ako policija nezna mjesto udesa,žalosno!
Prikaži još ↓
ak47
31.8.2013.
Odustani
Najveći problem je u tome što se vozači precjenjuju. Nakon opuštanja na godišnjem odmoru sjednu za volan i voze 10 i više sati bez prestanka i naravno popusti k
oncentracija. Čuo sam od mnogih profesionalnih vozača da već nakon 4h neprestane vožnje osjećaju da su im refleksi usporeni i da se osjećaju tromo. Da su pravili pauze svaka 2-3h do sada bi vjerovatno stigli na odredište ovako imaju sreću pa su izvukli žive glave.
Prikaži još ↓
t1
tessa 10
31.8.2013.
Odustani
Ovo se zove sreća u nesreći.
ja
jarunos
31.8.2013.
Odustani
ako je u ovom autu netko ostao ziv taj ima 11 zivota,jel se zna dal su stranci ili ljudi domaci??
Dk
Deaktivirani korisnik
01.9.2013.
Odustani
Koliko možemo svi vidjeti, naše autoceste, osim što su preskupe i prespore (stalni zastoji, suženja, pa je magla, pa puše bure, pa su radovi, pa nesreće...), jo
š su i preopasne. Molim da se napravi komparativna studija, npr autoceste A1 i stare ceste preko Plitvica što se tiče broja nesreća, poginulih i ranjenih u istom vremenskom periodu.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .