Kako mislite, bazen je prodan?! Bila sam tu prije 45 minuta, imali ste ih četiri - u nevjerici je rekla jedna gospođa dok je prošlog vikenda u jednom trgovačkom lancu pokušala kupiti 'napuhanac
Slavonci ljetuju u dvorištima: Rasprodani su svi PVC bazeni!
Ponovno razbuktavanje pandemije korona virusa i zatvaranje kultnog osječkog kupališta Copacabana zbog renovacija natjerali su Osječane da ljetovanje provedu svojim dvorištima pa su bazeni za napuhavanje postali najtraženija roba u gradu, piše Glas Slavonije.
- Kako mislite, bazen je prodan?! Bila sam tu prije 45 minuta, imali ste ih četiri - u nevjerici je rekla jedna gospođa dok je prošlog vikenda u Pevexu pokušala kupiti 'napuhanac'.
- Prodaja je na početku sezone krenula odlično i prodavali smo puno bazena velikih dimenzija (od 3,05 m do 6,10 m), takvih smo prodali 200 samo u početku sezone. Potražnja za bazenima velikih dimenzija ove je godine jako velika. Nakon toga je zbog vremena bila mala stagnacija u prodaji, ali sada s visokim temperaturama prodaja jako raste i prodaju se bazeni svih dimenzija, kao i sav popratni ljetni asortiman koji nudimo u našim prodajnim centrima - rekli su iz Pevexa.
Porast prodaje kućnih bazena bilježe i u Vinkopromu, u čijoj je osječkoj poslovnici također već danima velika potražnja za tim artiklom.
- Mjesec lipanj i povišene temperature zraka svake godine razlog su za kupnju bazena na napuhavanje ili sklopivih PVC bazena. Ove godine, u odnosu prema prošloj, 2019., imamo znatan porast potražnje i prodaje bazena i opreme za bazene. Najveća je potražnja za PVC bazenima promjera do tri metra. Pokazali su se praktičnima i jednostavnima za postavljanje, održavanje, ne iziskuju velike količine vode, a djeci i odraslima pružaju izvrsnu zabavu. Povećana je i prodaja opreme poput pokrivača bazena, pumpi za filtriranje, filtara za pumpe, ali i oprema za mini dječje dvorišne igraonice poput: trampolina, montažnih ljuljački, pješčanika, tobogana i slično. Možemo pretpostaviti da je razlog tomu globalna situacija s koronavirusom te da se ljudi ipak najsigurnije osjećaju kod kuće, odnosno da su svijest i odgovornost u ovoj situaciji, posebno kada su djeca u pitanju, na visokoj razini - rekao je voditelj marketinga Vinkoproma Marijan Lamešić za Glas Slavonije.