Samovozeci automobile ce rijesiti ovaj problem u potpunosti, samo ih treba docekat hehe. Nazalost ljudi nisu svjesni koliko malo je potrebno u prometu da zagine
s, ne moras cak niti biti kriv.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
26.1.2018.
Odustani
Previse imamo primitivaca
Br
Brucka
26.1.2018.
Odustani
Ovako bilo bi dobro da jednom stavimo paralelu izmedju zakonskih represivnih mjera i broja stradalih-dakle sa sve vecim brojem povecanja visine kazni od moment
a uvodjenja sve se vise povecaovao budzet-al i broj stradalih se uvijek povecavao-sto će reći koga briga za stradalima bitno je da ima financijskog efekta-takve zakonske mjere i one koje ih donose treba staviti pod lupu-dakle ove godine nam treba u budzet da se prilije toliko sredstava onda udri po ovakvim modulima-bez obzira na efekte-dobro znamo da vecinom kazne plaćaju oni koji ni u najmanju ruku nisu ucestvovali u nekom vecem ugrozavanju prometa-mislim nema smisla dalje pisati!
Prikaži još ↓
To
TomoTomas
26.1.2018.
Odustani
I dalje drzava nece da uvrsti i ceste. Kod nas postoji zakon koji kaze "prilagodi brzunu uvijetima na cesti". Ja se ne sijecam da je ikada drzava odgovarala. Mi
mo alkohola i svega ostalog ne moze nitko reci da ceste pa i znakovi upozorenja na nasim cestama nisu problem. Dovoljno je pogledati Vinkovacku obilaznicu gdje ima 3 milijuna znakova koji nista konkretno ne govore a dozvola za obilazenje je bas pred samom krivinom.
Prikaži još ↓
be
beowulf1
26.1.2018.
Odustani
Ne može nikakva policija kontrolirati Schumahere na cesti. Jer nema prometne kulture. Nitko te neće pustiti da se uključiš u promet, a da ne pričamo kad je crve
no na semaforu mora biti prvi.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
26.1.2018.
Odustani
Najveći krivac je država, počevši od nekažnjavanja razno raznih tatinih sinova i raznih kumova, preko kontrole prometa policije di je najlakše naplatiti kaznu,
a samo Bog zna zašto je tamo ograničenje 50km/h, umjesto na najopasnijim mjestima, raznih nameta na nova i novija vozila, pa do ekstremno skupe cestarine za naše prilike. Vlast je odraz ljudi, a kada vidimo tko je na vlasti vrlo je lako zaključiti kakva je većina Hrvata.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
26.1.2018.
Odustani
realno, svaka skupina sudionika u prometu ima svoje "bisere". sve kreće od pješaka kojima je najlakše poštovat znakove i semafore, ali događa se da upravo oni n
ajviše krše zakone. kao zašto bi čekao zeleno na raskrižju kad on vidi da nema nikoga.. biciklisti? zakon o tome da se moraš vozit biciklom po cesti? ništa kod nas nije kako bi trebalo bit. ograničenja? slavonska avenija u Zagrebu, 3 trake, pregledno, 60 kmh. Samoborska cesta na području Jankomira, jedna traka, 4 zebre na 150 metara, ograničenje je 50 kmh. kako? diplome preko veze, posao koji nitko ne radi, narod koji ovisi sam o sebi.
Prikaži još ↓
so
sorci
26.1.2018.
Odustani
prometni stručnjak marušić je predsjednik udruge sigurnost u prometu. zašto samo daje komentare, a ne kaže što njegova udruga radi po tom pitanju?
Dk
Deaktivirani korisnik
26.1.2018.
Odustani
samo vi branite ljudima da se lijece sa indijskom konopljom, a alkohol je super...
Dk
Deaktivirani korisnik
26.1.2018.
Odustani
Nikad ne pijte TIJEKOM VOŽNJE.Ta mi je dobra...naletiš na rupu ili ulaziš u zavoj i sve se prolije...
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .