Kada pročitam ovo da brod ima certifikate i sve je ispravno zapitam se jesmo li mi glup narod koji stvarno NEcrazumije što je to korupcija !! Eto nažalost shvat
iti će narod na teži način !!
Prikaži još ↓
do
domo
11.8.2024.
A kakvo sad čuđenje. Znači hidraulika je popustila i vrata su pala. Trajekt je star preko pola stoljeća kao i vlakovi i više manje i tramvaji i ostalo. Nesretni
radnici su baš bili na pristaništu i vrata su ih poklopila. Glavni i odgovorni za ovaj događaj je vlada RH i nitko drugi. Zbog njihove pohlepe i nesposobnosti brodovi su nam tako stari, ali bitno da su si povećali plaće za 2000-3000 € kako više ne bi došli u iskušenje krađe
Prikaži još ↓
Car.Mrgud
11.8.2024.
Da je bio u ispravnom stanju, kako baja ovaj, tragedija se ne bi dogodila. Uvijek, ali baš uvijek postoji uzrok nezgode i krivac. Samo gledajmo sada loptanje i
prebacivanje odgovornosti...po tko zna koji put.
Prikaži još ↓
p1
p189
12.8.2024.
Pripremali za remont???To je ono ma moze jos malo.Ajd nek izgura do kraja sezone i te price.
da
daniv
11.8.2024.
Cekaj,, brod je stvarno star preko 50 god,,, hrvatska srami se....
likalnik
11.8.2024.
Nikada se ne bude točno znalo zbog čega su nastradali.
Piver
12.8.2024.
djabe mu svjedodzbe kad je neispravan. Papir svašta trpi
Vo
VoJeNasaZemlja
11.8.2024.
prevelik je to zalogaj,nažalost vjerojatno će reći da je kriv ljudski faktor tj da su sami krivi
em
emst123
12.8.2024.
Ovo se ne dogadja niti na Filipinima, Africi, Juznoj Americi, sto je radio strojarski inspektor Jadrolinije?, zapovjednik broda ga je MORAO obavjestiti da brod
ima problem dizanja/ spustanja rampe i on je morao prontno dati upute posadi sto da rade, ako posada nije bila u stanju to rijesiti, ocito nije, trebao je organizirati ovlasteni servis za hydrauliku da to rijese. Pravi ministar mora bi vec jucer trebao dati ostavku. HR registar, pa znamo koji su tamo strucnjaci...:-), zaposleni po vezi i HDZ iskaznici. Brod star 50 god i to za prevoz putnika gdje su rigorozni uvjeti za dobivalje svih certifikata u odnosu cak i na tankere, kemical tankere, LNG, LPG tankere. Jadrolinija drzavna firma, HR registar, drzavna firma, pa i blesavom dostaOvdje netko mora debelo odgovarati, 3 zivota nestala a cetvrti se bori za zivot.Ministre, ostavi svoju kravicu da pase, pusti Zokia da baulja, a Ti da ostavku sto prije, mozda se negdje kupas i neznas sto ti se dogadja u firmi, SRAM VAS BILO.....neznalice, jadni potrcci AP...:-Emil Stosic, ex Chief Engineerglavni inspektor za brodoveBSM shipping company - Hamburg
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .