Stranke su u niskom startu, već vode predizborne kampanje i spremaju birače zasuti novim obećanjima. No, SDP-ovo spominjanje samoubojstva u predizbornoj kampanji prilično je podignulo prašinu...
SDP-ovci objavili skandaloznu predizbornu kampanju: 'Bolje štrik oko vrata nego se mučiti'
"Bolje štrik oko vrata nego se mučiti", stoji u novoj kampanji SDP-a objavljenoj na Facebooku.
SDP želi povećati prosječnu mirovinu na 750 eura, kako navode, "ljudima koji su cijeli svoj život mukotrpno radili omogućiti sigurnu i dostojanstvenu starost".
- Za dvije godine ću u mirovinu i jako se bojim te mirovine jer neću imati za život. Bolje je štrik oko vrata nego se mučiti. Radiš cijeli život pa umjesto da uživaš i odmaraš u mirovini, moraš strahovati hoćeš li imati za kruh - stoji u citatu uz fotografiju umirovljenice koja se drži za glavu.
O svemu su se oglasili iz SDP-a
- U sklopu naše predizborne kampanje obilazimo gradove Hrvatske i razgovaramo s našim građanima. Dosljedno prenosimo njihove riječi u formi citata. Ovo je, na žalost, točan citat jedne umirovljenice iz Slavonije. Iako je izjava teška za pročitati, ona predstavlja hrvatsku stvarnost - dio naših građana živi na rubu siromaštva, s mirovinama od 200 do 300 eura nisu u stanju priuštiti si dostojanstven život. SDP to želi promijeniti i zato se i pitamo: Je li ona (ili bilo koji drugi umirovljenik) to zaslužila? Mi mislimo da nije! - navode iz SDP-a.
Do izbora je desetak mjeseci. Stranke su u niskom startu, već vode predizborne kampanje i spremaju birače zasuti novim obećanjima. No SDP-ovo spominjanje samoubojstva u predizbornoj kampanji prilično je podignulo prašinu.