Po zapadnim ICAO normama održavanja aviona i po normama zapadnog proizvođača, ovaj avion teško da može ikada više poletjeti, ali po ruskim izgleda može do sljedećeg slučaja. Naravno da svaka država svojim zakonima može urediti to kako želi, no tada snosi i odgovornost u slučaju kvarova i proizvođać ne snosi krivicu. Rusija je pod sankcijama i legalno ne može nabavljati rezervne dijelove za održavanje zapadnih aviona. Može i Rusija to radi TZV, "paralelnim uvozom" to jest na"crno", ali tada nije moguće provjeriti status i originalnost tih dijelova. Naravno moguće je poslije udesa aviona neke dijelove tog aviona ponovo uvesti u uporabu no po točnoj propisanoj proceduri koju je proizvođač propisao i odobrio nekoj stručnoj organizaciji da je provede, a te odobrene procedure Rusi više nemaju. Naravno Rusi to znaju raditi, no to je sada kao kad Štefek zna voziti auto, ali mu je vozačka istekla.
ma
mamba
12.9.2023.
Ne samo to, nego su na početku rata sve avione zaplijenili od leasing kuća. Tako da, i da nisu pod sankcijama, rezervne dijelove neće dobiti jer su to ukradeni
avioni. (barem većina)
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .