Spustite cijene cestarina za 70 posto i kroz količinu automobila koje će te privući imat će te veći prihod. Pa ja više dam za cestarinu Zagreb-Zadar, nego što p
otrošim goriva. Pa nisam lud. Za tu ću lovu rađe krenuti dva sata ranije po staroj cesti, u Lici stati, odmoriti se, pojesti kilu janjetinje i nastaviti put.
Prikaži još ↓
H1
Holstein_1
06.9.2014.
Iznos glavnice u eurima, naknada i kamate u kunama??? Sve da zbunite gradjane i prebacite krivnju na bivsu vladu. Sramota!!!
dipsy2010
07.9.2014.
Koji su oni muljatori... Pa da li ih je itko pitao zašto dižu kredit da pokriju ranije kredite???? A koncesionar se nada zaradi.... znači on će pokriti sve dugo
ve i zaraditi dok smo mi kr**eni koji to ne znamo....
Prikaži još ↓
deda62
06.9.2014.
naći će oni razlog da prodaju auto ceste jer kao nama se ništa ne isplati.Slovenija ima puno manje auto-cesta azarađuje 20%i više nego Hrvatska.njima se isplati
.
Prikaži još ↓
ap
apocalypsedude
06.9.2014.
covjece, pa ova usrana, sugava, smrdljiva kaljuza lopova, korumpiranih sudaca, politicara i zatucanih debila stvarno nije zasluzila postojati. cestitam, hrvatin
e - izborili smo vam drzavu i bogami ste ju iskoristili za svoj djep!!!!
Prikaži još ↓
Ln
Laku_noc_hrvatska
05.9.2014.
I sve ce to vratit gradjani lopovske republika hrvatske...ni krivi ni duzni moraju vracat novac koji je.vecinom otisao u privatne djepove...sramota...hrvatska-r
aj za kriminalce
Prikaži još ↓
MM
MI-MA
06.9.2014.
Da mi je znati tko sve ovo radi i koliku uzima proviziju za sebe i stranku.
mangup@dj
05.9.2014.
nadam se samo da će ovi nakon izbora umjesto u klupe sabora sjesti u klupe remetinca
Dk
Deaktivirani korisnik
16.9.2014.
Nisu ni HAC ni ARZ dizali kredite, nego su to bile POLITIČKE ODLUKE naših vrlih političara HDZ-a i SDP-a 2000-2009 g. koji su dirigirali svoje poslušnike "veli
ke menagere" u te tvrtke, namještali natječaje i uzimali debele provizije. Jedan od kredita koji mora vraćati ARZ je za famoznu Riječku obilaznicu, od koje ista firma nema ni kune prihoda, a još mora istu i održavati...
Zadnja umotvorina je izdvajanje tvrtke kćeri iz tih firmi, pa su od 2 loše napravili 4 loše firme od kojih je jedna funkcionirala 3 mjeseca, a koje su pak jedna drugoj fakturirale i plaćale PDV. Na kraju je izronio HAC-ONC (spojen s dijelom radnika ARZ-a), koji ima 2 upravljačke strukture - dionica prema Rijeci ARZ i ostalo HAC, pa sad tek ne zna lijeva što radi desna. Nisu krivi ljudi koji rade, krivi su političari, menageri i pun kufer direktora, rukovoditelja i voditelja. Sve je to smisleno napravljeno, jer čim je veći nered, lakše radiš što hoćeš.
Prikaži još ↓
ma
marin007
15.9.2014.
hrvatska ce placati penale koncesionaru u slucaju pada prometa! naravno kad stranac digne cijene i ovako vec velike i promjeni valutu u euro 50% onih koji putu
ju autocestom ici ce starom cestom a nasi velikani ce placati!! tj mi cemo placati!velebajno!! nitko nepita narod jel se slaze s ¨prodajom¨ a ovaj naš ministar dončić se po gluposti može i s milanovičem natjecati,, on priča o nekim curama, cugi itd,, sramota
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .