Nama je bilo najvažnije omogućiti da se i dalje nesmetano odvija javni prijevoz i promet automobila. Nažalost, pješaci i biciklisti nisu bili prioritetni, iako će se i oni moći kretati oko rotora, kaže Zdenko Lanović
Zatvara se rotor, građani tvrde: 'Bit će mrtvih, to je sigurno...'
Izvođači radova na zagrebačkom rotoru tvrde kako za sada radovi teku po planu te da će se rotor zatvoriti u studenom, neposredno nakon blagdana Svih svetih, kako je i bilo najavljivano. Da bi se građani što lakše pripremili za veliku promjenu u prometu koja slijedi, održana je tribina na kojoj su se mogli informirati.
- Nama je bilo najvažnije omogućiti da se i dalje nesmetano odvija javni prijevoz jer je rotor točka kojom prolaze dvije tramvajske linije i čak 16 autobusnih. Zatim su tu automobili kojih više od 100 tisuća dnevno prođe rotorom. I za njih smo mjesecima smišljali alternativne pravce. Nažalost, pješaci i biciklisti nam u ovom slučaju nisu bili prioritetni, iako će se i oni moći kretati oko rotora, no smanjeno - objasnio je na tribini za građane Zdenko Lanović, ovlašteni inženjer prometa tvrtke Elipso S.Z., koja je izradila elaborat privremene regulacije prometa dok traje rekonstrukcija rotora.
Tribinu je, piše Večernji list, organizirao predsjednik vijeća Gradske četvrti Novi Zagreb-zapad Jadranko Baturić, jer je smatrao da Grad nije učinio dovoljno po pitanju informiranja javnosti.
Kod ovako velikih projekata nemoguće je u dan predvidjeti rokove, poručuju nadležni. No, izvođači kažu kako za sada radovi teku po planu te da će se rotor zatvoriti u studenom, neposredno nakon blagdana Svih svetih, kako je i bilo najavljivano.
Kad se zatvori rotor, zatvorit će se i prilazne ceste, a najveći kolaps očekuje se u Trnskom i Trokutu.
- To su uske ulice i raskrižja gdje se već sada ujutro čeka po pola sata. Ako tamo preusmjerite svih 100 tisuća automobila s rotora, bit će mrtvih, to je sigurno - pobunili su se prisutni u publici, pa zaključili kako je još gora situacija s pješacima i biciklistima koji ne mogu nigdje jer se rotoru ne smije ni prići.
Na tribini su građani davali i prijedloge, a najveći je aplauz dobio mladić koji je sugerirao da bi bilo najbolje da se za pješake i bicikliste uredi nasip te da oni hodaju, odnosno voze po njemu.