Škole nemaju za cilj obrazovati učenike, već ih samo ukalupiti u prosječnost, više se nikoga ne uči da razmišlja za sebe. Nadarene i one koji izraze želju za učenjem se rijetko, ako uopće potiče, kaže Filip
Riješio maturu sa 100%, ali školovanje neće nastaviti u RH
Filip Marijanović, maturant XV. zagrebačke gimnazije,popularnog MIOC-a, ovogodišnju državnu maturu riješio je s odličnim rezultatom iz svih predmeta.
Ispit iz fizike i matematike, predmete u kojima se najbolje snalazi, riješio je sa 100 posto uspjeha. Odličan je bio iz engleskog i hrvatskog na višoj razini, a baš za hrvatski jezik je otkrio kako mu je trebalo najviše truda kako bi ga položio s odličnim, piše Srednja.hr. "Jedino sam hrvatski morao dodatno raditi jer sam se tijekom školovanja više posvetio matematici i fizici", kaže Filip.
Sjajni rezultati na maturi i uspjesi na međunarodnim olimpijadama, omogućili su Filipu mjesto na jednom od najboljih svjetskih sveučilišta, što znači da Hrvatska gubi još jednog genijalca.
"Škole nemaju za cilj obrazovati učenike, već ih samo ukalupiti u prosječnost, više se nikoga ne uči da razmišlja za sebe. Nadarene i one koji izraze želju za učenjem se rijetko, ako uopće potiče. Također se ne pomaže dovoljno onima koji ne uspijevaju. Kao posljedica toga sve više se dodatno plaćaju instrukcije koje ‘zamjenjuju’ školu. Smatram da je dobro što se u osnovnoj školi uči opće znanje, ali isto tako nije realno da učenici imaju pet iz svakog predmeta", kritizira Filip naš školski sustav koji će na jesen studirati fiziku na prestižnom Cambridgeu.