Ako se je znalo , da rampe ne rade , onda je postupak , da vlak stane pred sam prelaz , tri puta svirne i nastavi dalje .Tu je moglo doći do trenutaćnoga kvara
u isti momenat , kad j strojevođa nije ni dobio obavijest o kvaru , jer se za kvar i nije prije znalo. Ja naletio na takav kvar u centru grada , jeza me uhvatila , kad sam vidio , da vlak ide koćeći do prijelaza i svira ! Iskoćio iz auta i zaustavio promet i to na 4 trake. Vozać gradskoga autobusa me nije šljivio 5% a kad je sa strane na 1 m ugledao svijetla vjerovatno se usro !
Prikaži još ↓
Deleted user
15.12.2017.
Odustani
kriva učiteljica
okar
15.12.2017.
Odustani
Greška ili namjerni propust šofera..
pi
pijevac
15.12.2017.
Odustani
kriv je vozač vlaka jer ni skrenuo...
UN
UNPROFOR
15.12.2017.
Odustani
Nema tu nikakvuh nedioumica ! Ako je rampa radila , onda se na prvoj strani autobusa poznaje , da ju je udario , udubljenje ili samo boja , ako toga nema rampa
radila nije ! Zar je to tako komplikovano istražiti ! 1 minut pretraživanja prve strane busa !
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
15.12.2017.
Odustani
Sućut obiteljima. Vozači autobusa (a i ostali) trebali bi biti puno pažljiviji za vrijeme vožnje.I ovim putem se obraćam i vozačima koji možda čitaju ovaj komen
tar,nerijetko se dogodi da mi dijete, kada dođe kući iz škole priča kako se njihov vozač, koji ih vozi u školskom autobusu, tijekom vožnje dopisuje SMS-om. Vozači, vozite našu djecu.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .