Obavijesti

News

Komentari 50

Regionalni gigant: Uvijek smo težili da damo tu 'caku' više

Regionalni gigant: Uvijek smo težili da damo tu 'caku' više

Danas smo najjači portal u Hrvatskoj. Ali mu tu ne stajemo. Možemo vam najaviti još jedan redizajn 2020., koji je upravo u testiranju, sve za 15. rođendan i novo podizanje ljestvice za nas, ali i za druge...

Kvalitetan svakodnevni rad redakcije te objavljivanje najtočnijih i najrelevantnijih informacija na portalu 24sata.hr u najkraćem roku prepoznaje i publika koja u rekordnom broju posjećuje naše stranice, o čemu svjedoče posljednji rezultati Gemius Ratinga. Po apsolutno svim mjerilima (a to su i broj jedinstvenih korisnika, doseg do korisnika interneta u Hrvatskoj, broj pregleda stranica, broj posjeta stranicama i vrijeme provedeno na stranicama), 24sata.hr je apsolutni broj jedan u zemlji.

Kao izuzetno važan pokazatelj kvalitete sadržaja ističe se vrijeme provedeno na 24sata.hr, a ono je za nevjerojatnih 313 posto veće od onog vremena koje korisnici provedu pregledavajući sadržaj na naša prva sljedeća četiri konkurenta.

Kao vodeći medijski brend, 24sata su svojom vrhunskom video produkcijom i originalnim sadržajem zaslužila pozornost najvećeg dijela publike i među snažnom konkurencijom zasluženo zauzela pobjedničko mjesto na tronu kad je riječ o video pregledima. Tradicionalni video format stavili smo na digitalnu pozornicu pred gotovo dva milijuna ljudi koje dosežemo svakog dana, a publika je prepoznala originalan pristup i na kvalitetan video sadržaj 24sata.

Konkurenciju smo pretekli i u sferi društvenih medija pa nas tako lajka apsolutno najveća publika. 24sata su na Facebooku regionalni gigant s više od 1,3 milijuna fanova.

Uključivanje publike u video sadržaj i njihovo angažiranje naša je ekspertiza. Iz dana u dan stvaramo zajednicu ljudi koja reagira, želi se povezati, želi čuti što je njima važno, dijeli svoje mišljenje i koja za to ima platformu - 24sata. Oni nas inspiriraju kod kreiranja sadržaja, a njihove reakcije dokaz su o utjecaju ekosustava koji gradimo.

Naš predan rad, originalan i kvalitetan sadržaj prepoznali su, osim čitatelja, i najprestižniji svjetski žiriji, poput INMA Global Media Awards, European Digital Media Awards, Native Advertising Institute, Digiday Media Awards Europe i Digiday Content Marketing Awards, koji su nam, između ostalih, dodijelili više od 100 svjetskih i europskih nagrada te priznanja.

A kako je to sve počelo?

Miks je bio sjajan. Od početka su 24sata imala čvrsto kormilo i čistu snagu ljudi koji su “trgali” sve pred sobom.

Bila su različita po tome što je klima bila odlična u redakciji i mi smo svi bili jedna ekipa - ne print, web, video itd. Bili smo jedno. Snaga je zapravo bila u šačici ljudi koji su neumorno radili vijest po vijest, breaking news po breaking news... Čitatelji su shvatili da se ne šalimo. Tad smo mi bili David, a neki drugi su bili Golijati. Ni jednom novinaru nije bilo teško javiti informacije s terena, dapače svi su se javljali dobrovoljno i uzbuđeno što mogu sudjelovati. Koristili smo razne metode i taktike, a glavna je bila ta da nam je svaki pojedinačni čitatelj bio važan. Odgovarali smo na svaki mail, svaku poruku, pa i komentare na portalu. Tajni sastojak.

Druge redakcije su o tome mogle samo sanjati. Oni koji su bili digitalni bili su uspavani i to se vidjelo, drugi su čekali prvo izdanje printa da objave prvu informaciju pa možda prebace koju vijest na web oko 21 sat. Televizije nije bilo briga. One su imali svoje informativne emisije na TV-u.

Prijelomni trenutak bio je kad smo pratili potjeru za generalom Koradeom. Tu smo pokazali veliku usklađenost svih dijelova redakcije na objavi brze, točne, jasne, multimedijalne informacije.Nakon toga mnogo puta smo briljirali, svake izbore, svaki važan događaj, sportska natjecanja, slavlja i velike tuge. Bili smo uz čitatelje, dali jednu zanimljivost ili, kako mi kažemo, “caku” više.

Redizajn portala napravljen je i 2010., pa ponovno 2015. godine. Napravili smo portal koji je zadržao prepoznatljivost i praktičnost, ali i stvorio vibrantnu zajednicu komentatora koja i danas postoji. Dva milijuna komentara svake godine čine 24sata još zabavnijim i boljim. Oni su vezivno tkivo. Taj portal omogućio nam je da rastemo i postanemo broj jedan. I to se dogodilo 2013. godine. Trebalo nam je šest godina, ali od tada pa do danas, sedam godina kasnije, 24sata su neprikosnoveno najjači portal u Hrvatskoj.

Budućnost je već tu

Tehnologija je dio našega genetskog koda. Prvi smo napravili samo mobilnu verziju portala, prvi smo napravili ozbiljnu aplikaciju za iOS i Android, Windows i Huawei.

Ali mi tu ne stajemo

Možemo odmah i najaviti još jedan redizajn 2020., koji je upravo u testiranju, sve za 15. rođendan i novo podizanje ljestvice za nas, ali i za druge.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 50
Pili su i zabavljali se, a onda je mladić prijatelju dao bombu u ruke: 'Sin ima gelere po tijelu'
DETALJI STRAVE U KNINU

Pili su i zabavljali se, a onda je mladić prijatelju dao bombu u ruke: 'Sin ima gelere po tijelu'

Mladić (23) donio ručnu bombu na druženje. Dao je u ruke prijatelju (25). Aktivirao ju je i poginuo. Među ozlijeđenima i maloljetnica. Prije tragedije objavili fotografiju bombe
Dva potresa pogodila su BiH, a osjetili se i u Hrvatskoj: 'Dosta jako', Zaljuljalo me u krevetu!'
JESTE LI GA OSJETILI?

Dva potresa pogodila su BiH, a osjetili se i u Hrvatskoj: 'Dosta jako', Zaljuljalo me u krevetu!'

Magnitude su iznosile 3.5 i 3.2 po Richteru
Sudjelovali su u nabavi uređaja zbog kojih je uhićen Beroš: 'Evo zašto smo predali prazan papir'
MISTERIOZNA TVRTKA

Sudjelovali su u nabavi uređaja zbog kojih je uhićen Beroš: 'Evo zašto smo predali prazan papir'

Samo još jedna tvrtka je predala uz uhićenog Sašu Pozdera ponude za tri robotska mikroskopa za tri bolnice koji su ukupno preplaćeni 620.000 eura. Mladi vlasnik za 24sata: Žalosno je gledati kako se rasipa novac