Putnik ZET-a je poslao pritužbu zbog uvođenja ljetnog voznog reda. Ogorčen je što su neke linije ukinute, a druge prorijeđene, posebice na ovim nesnosnim vrućinama
Putnik o ZET-u: 'Majmunska firma, misle da smo mi stoka'
ZET je u ponedjeljak uveo ljetni vozni red u javnom prijevozu, i nije trebalo dugo čekati na reakcije građana koji su ogorčeni budući da neke linije uopće ne prometuju, a većina ih je prorijeđena.
Uz ove nesnosne vrućine, čekanje na tramvaj ili autobus, koji i kad dođe je dupkom pun, mnogim predstavlja pravu muku. Na adresu 24sata stigao je tako jedan mail nezadovoljnog građana koji prenosimo u cijelosti.
'Želim vam zahvaliti što ste nam omogućili novi ljetni raspored vožnje. Stvarno ste majmunska firma, čekam jutros šesticu dvadeset minuta, naravno kad je došla, bila je puna ko šipak, i onda ugodna vožnja do Trga, kao sardinice u ulju, i tako to traje već tri dana od kad je počeo novi raspored.
Plus svemu su još i temperature, tako da lijepo dođem na posao kao da sam trčao polumaraton.
'Žao mi je što imam godišnju kartu, to je novac bačen u vjetar'
Ukinete linije 8 i 1, ostale linije prorijedite, vi mislite da su putnici koje svakodnevno prevozite stoka, i onda ste ljuti kad netko ne kupi kartu. Meni je žao što ja imam godišnju kartu jer je to novac bačen u vjetar, i tako više od pola puta odradim pješke. Svakim danom ste sve bolji i bolji. Htio bi samo vidjeti koji je briljantan um donio takvu odluku.
'Racionalizacija se ne radi na ovakav način'
P.S. Ovaj mail, ili možda još malo sočniji ide i svim najčitanijim portalima, a naravno staviti ću ga i na najveće društvene mreže. Možda će onda kad lavina krene, vaše glavonje skužiti da se racionalizacija ne radi na ovakav način
Pozdrav vama i vašim tetama s nemogućim frizurama,
Krešimir'.