A na imbexu clanak o tome kako se CA avioni raspadaju jer je jednom od njih napuklo staklo :D
ARMAGEDON
15.5.2018.
Odustani
A koje to ptice lete na visini od 10 000 metara ?
mt
mica trftaljka
15.5.2018.
Odustani
Normalno da su vristali nece valjda pjevat mogu zamislit kako im je bilo nedo bog nikome
Dk
Deaktivirani korisnik
15.5.2018.
Odustani
pametni znaju cemu sluzi pojas !!!!!!!!!!
željkopz
15.5.2018.
Odustani
Vec se desilo jednom British airwaysu, kad je pilot izletio krot to staklo, a mladi kopilot kojemu je taj dan bio prvi dan da leti za tu kompaniju je sletio, is
to ništa nije mogao čuti sve dok nisu sisli ispod 3 000 metara. Jeza strašno.
Prikaži još ↓
PO
POTPEC
15.5.2018.
Odustani
Više sriče nego pameti. Ali sve je dobro šta se dobro svrši.
be yourself
15.5.2018.
Odustani
Isuko je kopilota.
be
belzebuba
15.5.2018.
Odustani
Kinesko staklo
SamoJedanPoljubac
15.5.2018.
Odustani
Ajoj pa nije CA u pitanju??Kako li ce samo sad nasi "novinari" prezivjeti??Nisam primjetio da sad pisu o losoj situaciji u SA,kako se sa tvrtkom lose gospodari,
kako se zrakoplovi ne odrzavaju.To je slika i prilika danasnjeg novinarstva.A da se samo malo potrude saaznali bi da se tzv. izvanredne situacije u zrakoplovstvu dogadjaju gotovo svakodnevno sirom svijeta i svim avio-kompanijama,a ne samo CA.
Prikaži još ↓
mi
misko243
15.5.2018.
Odustani
jbte letio sam Sichuan airlines prije dvije godine.... za Chengdu... Malesia airlines par mjeseci prije tragedije... Dan prije Katrine u New Orleansu smo na cru
iseru promijenili rutu...i išli za Galveston u Texasu... ima tu nešto valjda...
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .