Zbog kompleksnosti sustava i specifičnosti kvara, koji se po prvi puta manifestirao u ovom obliku, otklon kvara trajao je 6 sati. Prioritet popravka je stavljen na hitne službe, javlja HT
Prvi put imali ovakav kvar, a telefoni bi trebali brzo proraditi
Hrvatske telekomunikacijske mreže pogodio je nesvakidašnji kvar, no kako javljaju iz Hrvatskog telekoma, on je napokon otklonjen.
- Tehnički kvar koji je prouzročio problem u uspostavi fiksne i mobilne govorne usluge uočen je u 10:15 sati i trajao do 16:15 sati. Uzrok kvara je neregularno ponašanje sustava za prijenos signalizacijskih poruka za uspostavu govornih poziva uslijed softverske greške. Zbog kompleksnosti sustava i specifičnosti kvara, koji se po prvi puta manifestirao u ovom obliku, otklon kvara trajao je 6 sati, a u njegovo rješavanje bili su uključeni stručnjaci Hrvatskog Telekoma, Deutsche Telekoma te glavnih dobavljača sustava: Nokia, F5 i Metaswitch - priopćili su te otkrili kako je prvo omogućen pristup linijama hitnih službi:
- Nakon otklona kvara počeo je proces normalizacije usluga, a prioritet je stavljen na hitne službe koje sada funkcioniraju bez poteškoća, potom poslovne korisnike, a nakon toga slijede privatni korisnici. Potpuna normalizacija telekomunikacijskog prometa očekuje se uskoro. Još jednom se ispričavamo svim korisnicima radi poteškoća i neugodnosti koje su imali.