Sa ovakvim stanjem i bez racionalizacije i otpuštanja viška radnika, a nije mali broj jer radi se o nekih 70% viška koji usput rečeno i organiziraju potpise za
referendum kako bi zadržali radna mjesta, bez uvođenja vinjeta..... nema druge solucije osim monetizacija i sa dobivenim novcima zatvoriti kredite. Dalje, u proračun će se slijevati pdv od cestarina, naknada po litri benzina, naknada za ceste pri registraciji i ti novci će se moći preusmjeravati za nova ulaganja, a ne kao do sada na vraćanje kamata i nije dovoljno nego se dižu novi krediti. Dakle, jasno mi je zašto se bore zaposlenici HAC-a, za svoja radna mjesta, ali mi nije jasno zašto se bore ostali..... valjda za nova zaduženja, za nove kredite sa kojima bi se financirali ovih 70% viška uhljeba? Pa ako ste za nova zaduženja, nove nepovoljne kredite, za plaćanje nerada..... onda potpišite protiv monetizacije. Ali možda je tako i dobro, jer slijedeća Vlada koja dođe na vlast prvo što će biti je monetizacija cesta jer će pritisak izvršiti i EU (već ga i sad radi), ali izvršit će pritisak i stvarni vlasnici tj banke "naših" cesta, pa će otići tako da će se one namiriti, a nama neće ostati niti gaće na štapu.
Prikaži još ↓
in
ina67
15.10.2014.
Odustani
Ako netko misli da su ceste i sad naše , vara se. K r e d i t treba vratiti i onda će biti naše.
Dk
Deaktivirani korisnik
15.10.2014.
Odustani
Nadam se da kad dođe na naplatu kredit za autoceste da će račun za njega poslati ovim profesionalnim potpisivačima svih mogućih kontra peticija. Isto tako bi sv
im koji su potpisali peticiju trebalo omogučiti da dobiju dionice u vlasništvo pa nek si upravljaju tom krasoticom kojom se niko ne vozi osim mjesec dana preko ljeto turisti, a i to samo zato jer nisu upoznati da postoje jednako kvalitetni i jefriniji allternativni pravci. Poznata je stvar da na toj autocesti radi u prosjeku po kilometru četiri puta više ljudi nego je to običaj u Europi te da je ogromna večina tamo zaposlena preko veze i po razno raznim interesnim kriterijima. Nedam ni jednu svoju lipu da se spašavaju ti paraziti, a tko to želi molim lijepo nek samo izvoli ali iz svog novčanika.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
15.10.2014.
Odustani
Jedino rješenje za autoceste je otpuštanje svih sa naplatnih kučica i barem pola uhljeba u ostatku firme. Uvesti jeftinije vinjete i na taj način stimulirati lj
ude da se voze po autocesti. Ja se u životu nisam vozio po hrvatskim autocestama kad sasvim lijepo i za manje pare mogu koristiti druge ceste tak da me uopče ne tangira tko bu naplačival cestarinu i koliku.. Kad bi cijena bila prihvatljiva možda bi se koji put i prepelal po njoj. I da ne zaboravim. Kad su Francuzi dobili koncesiju na autocestu Zagreb Macelj prvo kaj su napravili su zašili žepove svim radnicim na naplatnim kučicama. To pod hitno treba napraviti i na ostalim dionicima i ne samo radnicima nego još više ovima na vrhu koje je postavila politika.
Prikaži još ↓
in
ina67
15.10.2014.
Odustani
Vrlo interesantno će biti kad dođe neko drugi na vlast. Bojim se da će neki shvatiti tek tada, ali eto sve što se do sad pročitalo nigdje se ne može vidjeti kak
o otplatiti kredite koje je netko dignuo, a zna se i tko. Jedino ako oni sada znaju.
Prikaži još ↓
nostradamus
15.10.2014.
Odustani
Monetizacija da, nema razloga da se kamata plaća strancima, ali istodobno napraviti pretvorbu HAC-a u d.d. ponuditi je hrvatskim građanima na inicijalnoj javnoj
ponudi + dozvoliti mirovinskim fondovma da kupe udio. Iznajmljivanje ceste lsabo kompleksan posao da bi nam trebao know-how iz vana. To je čisti najam. aj je i iznajmljivanje stana kompleksniji posao jer imaš konkurenciju, autoput do Splita nema konkurenciju, nema dva autoputa. Postaviš cijenu i srežeš troškove i to je to. Vlada će moći vratiti kredit, ceste će ostati u našem vlasništvu i gotova priča.
Prikaži još ↓
in
ina67
15.10.2014.
Odustani
Kako otplatiti kredite koje je netko podignuo. Lako je lupetati.
Dk
Deaktivirani korisnik
15.10.2014.
Odustani
ma, neka budu nase vlasnistvo... i neka desetljecima otplacujemo kredite koji su davno podignuti za njihovu izgradnju. tako da ce sve buduce vlade skupa s nama
imati zadatak svake godine silne milijune vracati za otplatu, a o kamatama da i ne govorim. uvijek nam je bilo draze izigravati patnike , a ne pokusati rijesiti problem. zato i jesmo u ovakvoj situaciji.
Prikaži još ↓
z2
zagi 24
15.10.2014.
Odustani
Na temu autocesta i HACa se može gledati iz 2 aspekta. Kao prvo HAC je osnovan nakon što su autoceste uglavnom izgrađene i zadatak mu je bio da upravlja tom naš
om zlatnom kokom a ulaganja na gotovim cestama su trebala biti relativno mala. Međutim brojnim aferama i kriminalnim upravljanjem koje nije spriječeno, nagomilali su se gubici. Tipična priča iz Hrvatske, na žalost. Vlada i pravosuđe očito nemaju volje promjeniti upravljačku garnituru u HACu, a USKOK i pravosuđe još manje, pa je teško očekivati da će se ista garnitura početi racionalno ponašati. Njima odgovara postojeće stanje i dosadašnje ponašanje u upravljanju, a više nitko i malo realan se ne zavarava da će netko u ovoj jadnoj zemlji morati vratit ukradeno. Drugi aspekt je jednostavniji. Ako kojom srećom imamo stan koji trenutno ne koristimo, ukoliko ga iznajmimo od toga ćemo imati neku dobit, a u suprotnom samo dodatni trošak. To se nebi trebalo poistovjetiti sa prodajom, jer kako ja gledam, nije ni slično. Dakle po meni, monetizacija DA
Prikaži još ↓
ll
ljubica ljubičica_1
15.10.2014.
Odustani
Osobno mislim da je Milanović ovaj put u pravu.Prvo mi nismo vlasnici nikakvih cesta već strane banke .Da neplatimo i jednu ratu banke sjednu na naš proračun i
eto ti bankrota.Narod nikako da svati da je ovo dobro.A Karamarko sad izigrava nekog pametnjakovića.A koja stranka je popalila najviše novca iz tih kredita.Znase HDZ !
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .