Na Facebook zidu Vlade jedan je korisnik postavio sjajan video trojice mladića koji su u kolovozu boravili u Hrvatskoj. Videa se ne bi posramila ni jedna PR agencija
'Pronađite ovog čovjeka i dajte mu još jedan izlet u Hrvatsku'
Prema onome što se vidi na videu, mladići iz Francuske (ako je suditi po putovnici na snimci) proveli su sjajan odmor u Hrvatskoj.
Prilikom objave njihovog videa na zidu Vlade korisnik je napisao: 'Za Ministarstvo turizma ili Turističku zajednicu: Ne znam je li vam ovo netko već poslao, ali nađite čovjeka i poklonite mu još jedan izlet u Hrvatsku'.
Njegova objava je u jednom danu dobila više od 1330 lajkova te prikupila brojne pozitivne komentare: 'Vrhunska reklama! Platite ljudima još jedno ljetovanje!', 'Ovo je odlično. Naše reklame i da su najbolje, ovo je još bolje. Svaka čast dečkima i hvala im!', 'Nemam riječi...genijalno. Svaka čast dečki...' 'E ovo se kaže reklama ...za razliku od naših još plaćenih jako dobro pa nisu sposobni napravit poštenu reklamu sa dobrim odjekom, a puste pare se bace ...bravo dečki'.
Čak se oglasila i Vlada: 'Hvala ti što si ovo podijelio s nama. smile emoticon Slobodno to uputi i na adresu Ministarstva turizma: press@mint.hr. Srdačan pozdrav!'
No, bilo je i onih koji su iskoristili priliku i malo 'bocnuli' vladajuće:
'Tri frenda naprave bolji promiđbeni spot od naših predobro plačenih nesposobnjakoviča a vi iz VRH-e nemate pametniji odgovor nego da čovjek sam šalje spot min. turizma. Tko je tu lud????', napisao je jedan korisnik.
A bilo je tu i nekih već unaprijed izrađenih ideja.
- Dobra ideja da se za malo novaca napravi apsolutno najprofitabilniji PR hrvatskoga turizma. Čovjeku platite put, smještaj, nešto malo novaca za trošenje i dogovorite s njim sto biste napravili. Em će čovjek bit toliko iznenađen sa prijedlogom da će o tome pisati svim ljudima koje zna i ne zna, em ćete uz malo resursa dovesti puno kapitala u Hrvatsku. Naravno, ako to ne postane otimačina za sredstvima već na samom početku projekta - napisao je jedan korisnik.
Uglavnom, reakcija na video je napretek, a o kakvom se zapravo sjajnom videu radi pogledajte u videu ispod.