To se dešava kad ljudi voze vlakove,a ne znaju osnove prometa u željeznici.Pa daj te jednom da netko odgovara od glavešina koji zapošljavaju sve tko se javi samo da ima tko voziti.Tako je u ZG holdingu,kod svih privatnih preciznija,kako u putničkom tako i u teretnom prometu.Primsju se umirovljenici,ljudi sa 20 23 godine koji da je država ok nebi mogli voziti autobuse,kamione,tramvaje,ali u lijepoj našoj sve je dozvoljeno.Najmsnje vrijedi ljudski život.Hž je vječni gubitnik i opet narod pokriva milijarde štete zbog lošeg rukovodećeg kadra.
67
67
11.12.2023.
Ovo je strani operater odrzavanje nula prjevoz milijinske tone iz ukrajine imat ce te jeftin secer brasno palentu ,a base donekle zdravo odlai u EU slava ukraji
ni
Prikaži još ↓
i.
i.hun
11.12.2023.
Strojovođe voze vlak kakav dobiju i svi oni imaju položene ispite i liječnički pregled. O ispravnosti vlakova brinu drugi. postoji tehnička služba. To što su vl
akovi u takvom stanju nisu krivi radnici koji od g.v.ana prave pitu i snalaze se kako znaju. Problem je u menadžerskom kadru koji je politički postavljen i nesposoban.
Prikaži još ↓
ze
zelkan
11.12.2023.
Ako je privatni koncesionar onda se zna krivac,a ne tamo neki majstor koji nema dijelove,od glave riba smrdi,no na žalost opet neće biti krivca
67
67
11.12.2023.
Nisu ni strojovode bas dobro educirani polazu preko kumstva lijecnicki pregledi isto tako barem je u hz cargu tako ako bos kaze da doticni treba proci onda prol
azi ??da znate ekipu koja je polozila nebi tako govorili
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .