Obavijesti

News

Komentari 2

Proglašeni najcool brendovi prema odabiru generacije Z!

Proglašeni najcool brendovi prema odabiru generacije Z!

Danas je na nekoliko platformi; JoomBoos i 24sata Facebooku te službenoj stranici održana dodjela 'Coolest Brands Awards' na kojoj smo saznali koje brendove generacija Z smatra najviše cool te su tim brendovima dodijeljene nagrade

Proglašeni najcool brendovi prema odabiru generacije Z

Kako bi do dodjele uopće i došlo, prije toga JoomBoos je proveo veliko online istraživanje u suradnji s vodećom istraživačkom kućom IPSOS, a u istraživanju su ispitali 600-tinjak pripadnika generacije Z o njihovim navikama konzumiranja brendova i o tome koje brendove najviše lajkaju. Generacija Z podrazumijeva sve one između 13 i 21 godine, a kao prva „digital native“ generacija imaju jedinstvena očekivanja, iskustva, životni stil i vrijednosti. Zahvaljujući digitalu oni razmišljaju i obrađuju informacije drugačije od svojih prethodnika, a kod kupnje proizvoda, prema ovom istraživanju, najvažnija im je kvaliteta.

Tko je najviše cool?

Koje brendove hrvatski Gen Z-eri smatraju najkvalitetnijima i najviše cool danas je na online dodjeli nagrada otkrila voditeljica Iva Šulentić. Ona je uživo proglasila pobjednike u čak 15 kategorija: : Negazirana voda, Gazirana voda, Kava, Sokovi, Čokolada, Keksi, Sladoled, Slane grickalice, Žitarice, Namaz, Salame, Muška i ženska njega, Mobiteli, Mobilni operater i Shopping centar. A evo tko su pobjednici.

•    Negazirana voda: JANA
•    Gazirana voda: JAMNICA
•    Kava: NESCAFÉ
•    Sok: Coca-Cola
•    Čokolada: MILKA
•    Keksi: DOMAĆICA
•    Sladoled: KING
•    Slane grickalice: ČIPI ČIPS
•    Žitarice: NESQUIK
•    Namaz: NUTELLA
•    Salama: GAVRILOVIĆ
•    Muška i ženska njega: NIVEA
•    Mobitel: SAMSUNG
•    Mobilni operater: A1
•    Shopping centar: Arena Centar

Predstavnici brendova zahvalili su se generaciji Z, koja je sudjelovala u još jednom velikom istraživanju provedenom u suradnji s vodećom istraživačkom kućom IPSOS* i pomogla im da postanu još bolji, da postanu još više cool!

Gdje možete pogledati dodjelu nagrada?

Ako ste propustili pogledati, video dodjele i dalje možete pronaći na Facebooku JoomBoosa te na 'Coolest Brands Awards' stranici. 


Izvori istraživanja: Istraživanje o generaciji Z, IPSOS, srpanj 2019. i Omiljeni brandovi generacije Z, IPSOS, prosinac 2019.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 2
USKOK ispitao uhićenog Beroša. Odvjetnica: Odbacio je optužbe
AKCIJA PNUSKOKA

USKOK ispitao uhićenog Beroša. Odvjetnica: Odbacio je optužbe

Pod istragom su, uz ministra, i neki visokopozicionirani liječnici, uključujući ravnatelje određenih bolnica