Prodajna elita stiže u Novigrad - počinje ESAS
Živimo u 2017. godini, dobu koje je u starim SF filmovima bilo predstavljano dalekom budućnošću. Nemamo leteće aute i kako se čini, nećemo ni imati, ali imamo search, cloud, transfer, drive, chat, like, follow i ostale alate koji omogućuju brži protok informacija. Je li nam tehnologija poboljšala kvalitetu života? Ovisi o kutu gledanja.
Statistike kažu da odrasle osobe, ukoliko uopće percipiraju reklamu, pjesmu ili video, daju točno 3 sekunde prilike za subjektivnu prosudbu isplati li se nastaviti sa slušanjem i/ili gledanjem, dok najnovije generacije, posebice pripadnici tzv. „Z generacije“ (oni koji su u potpunosti odrasli uz Internet i pametne telefone), u velikoj mjeri pokazuju i još rezultate slabije moći zadržavanja pažnje.
Unatoč navedenom, nije sve tako crno. Prodaja licem u lice i dalje nije mrtva te ljudski faktor, odnosno „emotivna matematika“ ostaje jednako važan, ako ne i još važniji faktor današnje uspješne prodaje. Istraživanja pokazuju da će kupci u narednim godinama radije biti tretirani kao obitelj nego kraljevi. Dakle, činjenice govore, ali emocije prodaju (kupuju). Smatra se da čak i dobar vic može ublažiti atmosferu i postaviti temelje za uspješnu prodaju.
Zato 18. – 20. 10. u Novigrad dolazi impresivan team predavača s područja prodaje, govoriti upravo o prodajnom samopouzdanju, povezivanju s kupcem te kako komunicirati s kojim kupcem. Executive Sales Adria Summit je idealna prilika za razvoj prodajnih profesionalaca, njih preko 200 iz regije. Za prijavu još nije kasno, a to možete učiniti ovdje. Cijena uključuje kako zanimljiva predavanja, tako i smještaj, obroke, čak i open bar party. Vidimo se u Novigradu!