Stane i u dizalo: S uvučenim prednjim kotačem Uno III toliko je okretan i praktičan da ga se može uvesti u stambene zgrade. Parkirališno mjesto mu nije potrebno
Pravi transformer: Krene kao Segway, vozi poput motocikla
Dok se vozi na dva kotača, Uno III sliči segwayu, ili nekom starinskom monociklu. No pritiskom na prekidač on se transformira. Čak i tijekom vožnje neobični monocikl u nekoliko trenutaka postaje motocikl. Između dva kotača izlazi dodatni, treći kotač - prednji. Stražnja dva kotača se približavaju jedan drugome, a vozač više ne stoji, negosjedi u pozi tipičnoj za motocikliste.
Zbog svoje ograničene brzine Uno III ipak je samo moped. Dostiže najviše 55 kilometara na sat. Zato ne zagađuje okoliš. Ima električni pogon, a s jednim punjenjem baterije može se voziti 48 kilometara.
Uno je izumio Kanađanin Benjamin P. Gulak studirajući na glasovitom Institutu za tehnologiju u američkoj državi Massachusetts. Ideju je dobio nakon posjeta Kini gdje ga je zgrozilo zagađenje zraka. Osnovao je tvrtku BPG Motors i napravio prototipove modela Uno I i Uno II. Drugi model imao je dva kotača od kojih se jedan pomicao naprijed pri transformaciji u motocikl.
Gulak nije bio zadovoljan stabilnošću pa nije pokrenuo proizvodnju. Sad je, kaže, riješio problem i prodaja Una III počet će nagodinu. Stajat će između 30.000 i 45.000 kuna, a potencijalni kupci mogu uplatiti 1300 kuna i predbilježiti se. Novac će im, tvrdi Gulak, vratiti ako odustanu od kupnje.