DOZLOGRDILO IM Nizozemski turisti na Murteru zvali policiju jer su pneumatski čekići radili čak do ponoći. Radovi su počeli 7. ožujka i rok za izvođenje bio je 90 dana
Pozdrav iz Tisnog: Bageri i pneumatski čekići za turiste
Rekonstrukcija pokretnog mosta u Tisnom, koji spaja otok Murter s kopnom, odvija se u turističkoj sezoni. Kolone turista čekaju na prolazak jer se promet preko mosta odvija samo jednim trakom uz regulaciju semaforom.
Pneumatski čekići rade i do ponoći. Budući da je riječ o državnoj cesti D 121, investitor su Hrvatske ceste, a radove vrijedne 2,25 milijuna kuna izvodi tvrtka Sitolor iz Slavonskog Broda. Radovi su počeli 7. ožujka i rok za izvođenje bio je 90 dana. Prijeti im probijanje tog roka, pa radnici rade sve do ponoći. U subotu navečer intervenirala je i policija zbog pritužbi gostiju iz hotela Borovnik, koji se nalazi baš na otočnoj strani mosta.
- Nama su gosti, jedna grupa biciklista, došli 6. ožujka, a radovi su počeli 7. ožujka. Ja smatram da su radovi na mostu stvar općeg dobra i zato molimo goste za razumijevanje. Sve sobe su klimatizirane i dobro su zvučno izolirane, a vrt je s druge strane. Je, to je buka, prašina, otežan promet... No posljednjih dana radi se do kasno u noć i zato su se neki gosti, grupa od 54 umirovljenika Nizozemca, u subotu navečer bunili i inzistirali da se zove policija - rekao nam je Dane Slamić, vlasnik hotela Borovnik.
- To su naši dobri gosti. I dosad su bili strpljivi. Ali ujutro rano trebali su krenuti na put, a pneumatski čekići nikako da se zaustave. Svi mi u Borovniku, kao i naši gosti, znamo da se treba i mora raditi, ali neka se radi u pristojno i u propisano vrijeme - rekao je Slamić.
Nekoliko minuta prije ponoći došla je policija i utihnuli su strojevi. Tišnjani se boje što će biti sljedećih dana. Od investitora, javnog poduzeća Hrvatske ceste, doznajemo da ni uz najbolju volju posao neće biti završen prije 15. lipnja. Tad bi se sve trebalo vratiti u normalu.
Pokretanje videa...
Iz Hrvatskih cesta smatraju da rok nije mogao biti kraći
Radovi obuhvaćaju kompletnu sanaciju betonskog i čeličnog - pokretnog dijela mosta. Svjesni smo svih poteškoća u prometu i velikih gužvi koje se događaju, ali sama vrsta i priroda radova koji se izvode na objektu nisu omogućavali izvođaču radova neko značajnije skraćenje roka izvođenja, kaže Tamara Pajić iz Hrvatskih cesta.