ivaninho1 nažalost to je državna birokracija. Vjeruj da nisi mogao razgovarati s operativnim dežurnim u vatrogasnom centru, već su te spajali s od jednog do dru
gog dežurnog državnog službenika 112. Sve dok su građani pozivom 93 mogli dobiti direktno vatrogasce bilo je učinkovitije. Ovako nažalost svi trpe, građani nezadovoljni, vatrogasci izloženi kritikama ni krivi ni dužni, ali trebalo je zaposliti silne ljude, bez obzira što većina nije stručna i ne zna zaprimiti poziv, odnosno odraditi ga prema važnosti. Svaki dežurni vatrogasac zna prilikom dojave poziva ocijeniti s koliko ljudi i opreme će izaći, odnosno kada poziv stže odmah u postrojbu daleko je brži i učinkovitiji izlazak, nego kada prođe nekoliko \"slušalica\" iz ruke u ruku. Što se tiče tvog primjera, služba 112 mora znati kako je zemljopisno podijeljeno područuje zaštite od požara i samo te takav službenik mogao krivo spojiti.
Prikaži još ↓
ri
ribić
04.8.2009.
Odustani
Ako me sječanje ne vara, nekad je u tom primorju bilo koza i magaraca.
ivaninho1
03.8.2009.
Odustani
Nažlost NE vatrogascima svaka čast. Ljetujem u Kanici, uvali blizu Rogoznice, a naši prijatelji u Stupin Čelinama. Oni su prvi nazvali vatrogasce jer im je kuća
baš na udaru i čekali su ih oko 40 minuta. Vjerujte mi istina je, čak su i mene nazvali i rekli da zovem vatrogasce. Ja sam nazvao 112 i spojili su me s centrom u Splitu i rekli nije to naša županijA. Ja ih pitam koji je njima i da izvole nešto poduzeti. Uglavnom loša reakcija prvenstveno vatrogasaca koje se čeka 40 minuta, a treba im 5 iz Rogoznice i Primoštena, a na kanadere i to nemam primjedbi!
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .