Sporazum je potpisan u Ministarstvu znanosti i obrazovanja koje, zajedno sa Središnjim državnim uredom za Hrvate izvan Republike Hrvatske
Potpisan sporazum o izradi kurikuluma s programom na hrvatskom jeziku u BiH
Sporazum o suradnji oko izrade Prijedloga kurikuluma i njegove primjene u školama s nastavnim planom i programom na hrvatskom jeziku u Bosni i Hercegovini potpisan je u utorak u Zagrebu.
Sporazum je potpisan u Ministarstvu znanosti i obrazovanja koje, zajedno sa Središnjim državnim uredom za Hrvate izvan Republike Hrvatske, koordinira cijeli proces stručne pomoći oko izrade Prijedloga kurikuluma i njihove primjene u osnovnoškolskom i srednjoškolskom obrazovanju za škole koje nastavu izvode po hrvatskom planu i programu u Bosni i Hercegovini, priopćeno je iz tog Ureda.
Zamjenik državnog tajnika Središnjeg državnog ureda Dario Magdić zahvalio je ministru Radovanu Fuchsu i njegovom timu, kao i čelnicima ključnih obrazovnih institucija: Agenciji za odgoj i obrazovanje, Agenciji za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih te Nacionalnom centru za vanjsko vrednovanje obrazovanja "na dobroj volji i spremnosti da svojim kompetencijama, praksi i iskustvu, pruže stručnu potporu u izradi Prijedloga kurikuluma".
"Siguran sam da ovim Sporazumom, i uz napore svih sudionika odgojno obrazovnog procesa u Bosni i Hercegovini, u područjima gdje se nastava izvodi po hrvatskom planu i programu, našu djecu i mlade pripremamo za bolje danas i bolje sutra", rekao je Magdić.
Izrazio je nadu da će oni, zahvaljujući trudu i zalaganju, svojim profesionalnim znanjima i vještinama, biti pokretači razvoja ne samo sredina u kojima žive, već i cijele Bosne i Hercegovine, ali i Republike Hrvatske.
Glavne sastavnice Sporazuma o suradnji su: podrška u izradi kurikuluma svih razina i vrsta odgoja i obrazovanja temeljenih na odgojno-obrazovnim ishodima, izrada prijedloga novog sustava vrednovanja, ocjenjivanja i izvještavanja o učeničkim postignućima, osposobljavanju učitelja za primjenu novih kurikuluma i promjene u procesu poučavanja i učenja, kao i prijedloga načela i smjernica za izradu priručnika, udžbenika i drugih nastavnih pomagala te njihovu digitalizaciju, kao i korištenje informacijsko-komunikacijske tehnologije u obrazovanju.