Ovo je proslo svaku granicu. Osobno sam kapetan duge plovidbe I mogu reci da velika vecina ovoga sto pisete nema veze sa zdravom pameti. Izgleda da vam ljudi do
sta citaju ove clanke pa ih vjerovatno zato forsirate. Dino je moje godiste I moj kolega I zao mi je covika I drugih ljudi sto su nastradali Ali ova vasa naklapanja su katastrofa. Postoje registri koji su zaduzeni voditiracuna da brodovi budu ispravni. Bez dozvole registra taj brod ne bi nikada isa na ono nesrerno putovanje. Znaci brod je bio u ispravnom stanju. Slike ove ruzine koju vi prikazijete vidio san na svakom brodu na kojem sam radio.
Prikaži još ↓
Spear
06.10.2019.
Ima i puuuno brodova koji bi na slikama bili i losiji od ovoga, nije ovo neki problem, nego je problem tko je poslao brod po ruti kretanja Lorenza. Da je bio Bo
urbon Rhode i najnovija gradnja ne salje se u uragan !!!
Prikaži još ↓
cu
cule123
06.10.2019.
A on to kao kapetan nije znao ili mu je ovo bila prva voznja tog broda?
ni
nitrogen4
06.10.2019.
Ma ljudi, nisu ove slike nista novo ili jako lose. Na starom brodu ima ruzine koliko hoces no sve se da popravit, promijenit i uredit. Ovo da pramcani potisnik
(bow thruster) i vanjska oplata su dobile nezadovolajvajucu ocjenu automatski zabranjuje plovidbu prije uklanjanja nedostataka. Recimo oplata se prije dokovanje MORA mjeriti na tisuce mjesta i za to postoje odredjene firme koje to rade a klasa potvrdi (ima nekoliko jako dobrih u Estoniji). Bow thruster je class item i ako nije u redu dobije se CC a za istroseni trup slijedi zabrana isplovljenja. Meni se vidi da je ovdje nesto kao recimo usis mora, filter ili ventil puknulo ili sto vec i eto nezaustavljvog prodora vode.Svi se oplatni ventili vade u skveru a usisni filteri i njihovo kuciste zna bit tako sj..no da ga treba zamijenit novim. A to je skupo. E sad...
Prikaži još ↓
fi
fiumanVz
06.10.2019.
Uf, puno bi toga kao iskusni pomorac i platformaš mogao napisati sada. Za početak. Sve nade polažem u to da se posadu nađe sto prije. Da nam ovaj osjećaj agonij
e sto prije stane. Nadalje, mogli bi satima diskutirati, ali ruzina je najnormalnija na bilo kojem brodu sto radi na moru. U 15+ godina plovidbe i offshora nema tog čelika koji nismo našli da je ruzinav. Svatko ko je ikad plovio razumije to. Ljuti me pročitati da je brod kanta i bla bla. Želim našim kolegama pomorcima svu sreću. Nek ih dragi Bog čuva i vrati doma. Obitelj ih ceka a i svi mi kolege! Svi mi imamo jedan cilj. Zaraditi i donjeti placu doma obitelji. Dino, povedi ih u spasenje. Pokazao si se kao vođa i želimo da vas se sto prije nađe!
Prikaži još ↓
superman1978
06.10.2019.
Ma ne bi me naterao nitko u taj uragan gdje su valovi 10m. Da sam kapetan ladno bi im rekao f... off
ne
nesminrec
06.10.2019.
Opet vi novinari koji nemate pojma o brodu- a to stalno govorim na ovom portalu-iz svog neznanja i senzacionalizma,servirate ljudima netocne informacije.Prvo,ov
o je vjerojatno inspekcija luckih vlasti u Nigeriji ili mozda fotografije koje uobicajeno napravi tehnicki inspektor kompanije prije dokovanja.Gdje su fotografije broda nakon dokovanja?To stanje broda je sada vazno znati.Sve ovo sto je na ovim fotkama nisu nikakve zabrinjavajuce stvari i sigurno su sredjene tokom dokovanja jer brod ne bi dobio sve svjedodzbe-ne bi isplovio.Osobno me kao pomorca smetaju neke stvari koje je posada mogla sama jednostavno obaviti i spada u normalno odrzavanje.Ono sto je potrebno provjeriti to je popis radova koji su obavljeni tokom dokovanja.Pneumatske splavi za spasavanje se svake godine servisiraju u ovlastenim servisnim stanicama i ne mogu biti u losem stanju .Da bi se provjerilo stanje,potrebno ih je izvaditi iz kucista i napuhati u servisnoj stanici - niti jedna inspekcija to ne radi na brodu pa niti nemoze ocijeniti stanje.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
06.10.2019.
......treba biti jako puno nesretan da bi kruh zarađivao na ovoj šeflji.......nije vrijedno života.....
Dk
Deaktivirani korisnik
07.10.2019.
najgore da u 2019 na splovo za spasavanje nema gps da salje neki jeb signal......... uzas!
no
nottonightjosephine
06.10.2019.
Ivo161...tu ce najvjerojatnije doci do ponuda ili nagodbi, pa cak ni to, ostaje da se vidi. Treba imati na umu da, pravno, owner ne odgovara za stetne poslijedi
ce nemara. Moze li owner dokazati nemar i neznanje, i to ostaje da se vidi.
Neutralno gledajuci, kapetan je morao usporiti, stati na vrijeme i cekati. Sto nije. Bourbon je isto tako morao, kad je vidio da ovaj ne staje, dati nalog da se brod zaustavi. Sto takodjer nisu. Ovdje ima puno pitanja i lezi kljuc zagonetke, kako i zasto?
Po photosima se vidi da je posada ne lose nego kriminalno (ne) odrzavala brod. Po svemu sudeci tu je svatko od posade radio sto je htio, minimalno ili bolje reci nista. Posada nije radila jer je to mogla. Ili stvarno nisu uoce imali materijala za odrzavanje. Cudno. Sa 14 ljudi taj je supplier, u svakom trenutku, morao izgledati kao jahta. Ili su zadnju godinu isli bez ulaganja i cekali dry-dock.
Iz Las Palmasa brod nije mogao isploviti bez certificata, zelenog svijetla klasifikacijskog zavoda kao i coast guarda. Znaci bio je dobro pregledan, popravljen i definitivno siguran za plovidbu.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .