Volio bih znati kome je palo na pamet (a to se polako provodi već godinama) držati predavanja prvašićima u trajanju od 20 minuta o sigurnosti istih u prometu. R
adio sam u prosvjeti više od 40 godina i tvrdim, da se jedino uvođenjem sadržaja prometne kulture u okviru predmeta priroda i društvo u nižim, ili samostalnog predmeta Prometna kultura, u višim razredima osnovne škole, može postići koliko-toliko osvješćivanje učenika u smislu podizanja prometne kulture učenika na višu razinu. Ovakva predavanja su besmislena, jer je uzrast učenika na toj razini kada veoma malo može upamtiti, a kamoli prihvatiti i primjenjivati suhoparno predavanje bez obzira kojega sadržaja (isto bi bilo i da im se predavanja drže sa tematikom iz astrofizike ili astronomije). Malo je prostora da detaljno elaboriram što i kako bi trebalo poduzeti, ali dovoljno je reći da se u sprezi Ministarstva prosvjete i ministarstva unutrašnjih poslova, može naći kvalitetno, sveobuhvatno i dugotrajno rješenje u cilju podizanja razine prometne kulture kod učenika svih uzrasta. Ali očekivati od veterinara da o tome razmišlja kako bi to, o čemu govorim, primijenio u prosvjeti, je iluzorno. Dokaz tome je da sve što je Fuchs uradio nema veze sa zdravim razumom.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .