iSTI SLUČAJ KAO I PRILKOM MOG PADA AVIONOM U MORE PRIJE 15 GODINA.iNSTRUKTOR KOJI JE POGINUO ZADOBIO JE TEŠKE TJELESNE POVREDE JER NIJE BIO ČVRSTO VEZAN,I PRILI
KOM UDARA AVIONA U MORE UDARIO JE U INSTRUMENT TABLU I PALICU.vJEROVATNO ON NIJE TADA POGINUO NEGO JE PAO U NESVIJEST,PA SE UTOPIO PRILIKOM POTONUĆA AVIONA,A PILOT KOJI JE BIO NA LIJEVOM SJEDALU I KOJI JE UPRAVLJAO AVIONOM,BIO JE ČVRSTO VEZAN I NIJE ZADOBIO POVREDE,ALI POŠTO TAJ AVION IMA SAMO JEDNA VRATA PILOT NIJE MOGAO ZA TO KRATKO VRIJEME IZAĆI NA LIJEVA VRATA PREKO INSTRUKTORA,PA SE I ON UTOPIO.iSTI SLUČAJ SAM IMAO I JA PRILIKOM PADA U MORE AVIONOM .jA NISAM BIO ČVRSTO VEZAN PA SAM PRILIKOM UDARA AVIONA U MORE ZADOBIO TEŠKE POVREDE I PAO U NESVIJEST,A KOLEGA KOJI JE SJEDIO NA DESNOM SJEDALU BIO JE ČVRSTO PRIVEZAN,I NIJE DOBIO NIKAVE POVREDE.pOŠTO JE NAŠ AVIO IMAO DVOJA VRATA,KOLEGA KOJI JE BIO PRISEBAN,ODVEZAO MI JE POJAS I OTVORIO LIJEVA VRATA TE ME JE GURNUO U MORE,I JA SAM DOŠAO K SEBI,A ON SE SPASIO IZLASKOM NA DENIM V
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .