Nakon sudara uginuo je policijski pas Puma koju je vozio na posao
Pijani policajac službenim autom sletio u kanal: U nesreći poginuo policijski pas Puma
Policajac (55) PU vukovarsko-srijemske prekršajno je procesuiran, udaljen iz službe te će protiv njega biti podnesen zahtjev za pokretanjem disciplinskog postupka nakon što je u petak pijan skrivio prometnu nesreću nedaleko od Županje.
U organizmu mu je izmjereno 1,45 promila alkohola, a nakon nesreće uginuo je službeni pas Puma, kojeg je vozio.
Kako je pokazao očevid, on je oko 22.30 sati vozio državnom cestom D55. Bio je za volanom specijalnog službenog vozila za prijevoz službenog psa te je trebao doći do graničnog prijelaza Županja.
Kako doznajemo, vozio je prebrzo po mraku i cesti koja je bila mokra nakon olujnog nevremena.
- On je stražnjim lijevim bočnim dijelom vozila udario u stražnji desni dio kombija bosanskohercegovačkih registracijskih oznaka kojim je ispred njega u istom smjeru upravljao 55-godišnji državljanin BIH. U njemu se nalazilo i šest putnika, također državljana Bosne i Hercegovine. Nakon udara službeno vozilo sletjelo je u odvodni kanal, gdje se prevrnulo na krov - napisali su nakon očevida iz PU vukovarsko-srijemske.
Zasad nije poznato je li Puma bila u posebnom boksu za prijevoz ili je bila na suvozačkom sjedalu.
Iako od ljudi nitko nije ozlijeđen, teška trauma i stres bili su, nažalost, previše za Pumu. Potvrdili su nam kako je uginula tijekom subote te će njezino tijelo poslati na obdukciju. Neslužbeno doznajemo, pas star oko sedam godina od prije je imao nekih zdravstvenih problema te je zadnjih nekoliko dana već bio kod veterinara. Zato žele utvrditi što je za njega bilo kobno, s obzirom na to da su ga izvukli iz prevrnutog auta. Jedino je sigurno da će ga nakon cijelog postupka kremirati.
Puma je bila utrenirana za rad na pronalaženju droga. Jedno vrijeme bila je aktivna na sjeveru Hrvatske, gdje je odradila mnogo uspješnih pronalazaka i zapljena. Poslije su je premjestili na istok zemlje, gdje je bila u interventnoj jedinici te je također tražila droge.
Inače, MUP ima Pravilnik o službenim psima te se oni, za razliku od nekih zapadnih zemalja, i dalje vode kao sredstvo ili imovina. Svaki od njih ima markicu, isto kao automobili ili motocikli. Tako će MUP prije disciplinskog postupka izračunati štetu nastalu na autu te analizirati koliko im je novčano vrijedio taj pas.
Prema pravilniku, svi vodiči preuzimaju odgovornost za brigu i skrb o psu. Moraju ih voditi službeno određenim veterinarima, a za teže slučajeve moraju s njima u Zagreb na Veterinarski fakultet. Moraju paziti na njih 24 sata na dan, pogotovo na terenu prije puštanja s povodca. Prije nego što ga puste da pronađe drogu ili eksploziv, iz prostora moraju maknuti sve predmete zbog kojih bi se mogao ozlijediti.