najveća glupost da je kupac uvjek u pravu.. ako je tako neka ide gazdi koji to podržava .. brate mili.. kod mene može biti samo u pravu ako je u pravu..
huzp
11.11.2020.
Odustani
Kada govorimo o materijalnom nedostatku onda ako se materijalni nedostatak ustanovi potrošač uvijek ima pravo na raskid ugovora i povrat novca zamjenu proizvoda
, popravak i sniženje cijene, a potrošač određuje što želi. Ukoliko je potrebno vještačiti proizvod da se utvrdi materijalni nedostatak onda u prvih 6 mjeseci vještačenje plaća trgovac bez obzira na ishod vještačenja jer mora dokazati da materijalnog nedostatka nema, a poslije 6 mjeseci vještačenje plaća strana koja je u krivu. Tajnik HUZP-a
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
11.11.2020.
Odustani
...poslujte sa Bauhausom....to su genijalci....nisam nego reklamirao poslati će mi drugi..odgovorili na reklamaciju.....u roku od dva sata.....svaka im čast....
mv
mala vatra
12.11.2020.
Odustani
Nisu oni ništa pregledali prije isporuke...pa robu dostavljaju u originalnoj ambalaži iz skladišta...glavno da sve obećaju kod kupnje..
Dk
Deaktivirani korisnik
11.11.2020.
Odustani
ova država mora propast..čuj.. kupac nije dužan pregledati robu.. nego njegovu nespretnost treba snosit trgovac..da je pregledao prilikom preuzimanja nebi bilo
problema ovako je 50:50 .. vjerujem da trgovac nije poslao slomljenu peć.. ovo su fore onih koji san doveli tu di jesmo, novi rvatski zakon ... fuj...
Prikaži još ↓
ku
kuraccccc
11.11.2020.
Odustani
A šta kupci hoće vozi sam u gepeku auta i kad ošteti proizvod onda mu je kriv trgovac
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .