Kolekcije branda Esprit dizajnirane su za sve ljubitelje mode koji odjećom izražavaju svoju kreativnost i individualnost
Otvoren prvi hrvatski Esprit monobrand store
Hrvatsko tržište postalo je bogatije za prvu samostalnu trgovinu branda Esprit, otvorenu u City Centeru one Zagreb West, koja na 350 metara kvadratnih donosi najnovije ženske i muške modne trendove čiji su atributi jednostavnost, svježina, autentičnost i ležernost. Esprit kolekcije inspirirane stvarnim ljudima već su osvojile brojne poznate ljubitelje mladenačkog, urbanog stila, među kojima i Andreu Andrassy, Ivanu Mišerić, Jelenu Glišić, Deana Pelića i Filipa Dizdara. Otvorenje nove Esprit trgovine proslavljeno je u duhu originalne kampanje #ImPerfect koja kroz zabavan i plesno obojen sadržaj prenosi važnu poruku o izražavanju osobnosti, pa su tako brojni okupljeni imali priliku uživati u atraktivnom plesu, energičnoj glazbi i maštovitim „savršeno nesavršenim“ slasticama kroz koje je idealno dočaran pozitivan duh Esprit modnog i plesnog pokreta.
Brand Esprit na tržištu je prisutan od 1968. godine te donosi novi val mode kroz moto „WE WANT TO MAKE YOU FEEL GOOD TO LOOK GOOD“. Kolekcija za proljeće/ljeto 2016. koketira sa stilom 70-ih godina te boho elementima koji savršeno dočaravaju romantičan i slobodan duh branda. Kao trend aktualne sezone, Esprit izdvaja slojevito odijevanje: široki puloveri idealni su za kombiniranje s uskim haljinama, a široke veste sa svijetlim trapericama, dok su zvijezde nove kolekcije upečatljivi kombinezoni. Bogata Esprit ponuda obilježena je prirodnim materijalima i odgovornom proizvodnjom te kroz proizvode vrhunske kvalitete omogućava svim modnim zaljubljenicima da izraze svoju kreativnost i individualnost.
Popularan američki brand nastao je u Kaliforniji, a danas je dostupan na 7800 prodajnih mjesta u više od 40 država. Poznat po mladenačkoj energiji i svježini, ovog proljeća nastavlja s kampanjom #ImPerfect, koja je prvi put uspješno predstavljena krajem 2015. godine. U novoj verziji se 12 potpuno različitih pojedinaca izražava kroz ples i legendarnu pjesmu iz 90-ih godina „Pump up the Jam“, prezentirajući zaigran i osoban odnos pojedinca prema modi.
Uz prvu samostalnu trgovinu u Hrvatskoj, brand Esprit dostupan je u multibrand trgovinama Sportina, a uskoro se otvara i drugi Esprit monobrand store u City Centeru one Zagreb East. Širenje na regionalnim tržištima dio je strateških planova multinacionalne grupacije Sportina Group, koja do kraja godine planira otvoriti više od 40 novih prodajnih mjesta.
Video nove Esprit #ImPerfect kampanje dostupan je na sljedećem linku: http://www.esprit.com/spot/
Moskva upozorava da će početi Treći svjetski rat: 'Ratna baza u Poljskoj postala je naša meta...'
Autocesta A1 zatrpana snijegom
Zbog radija je na Trg došlo 120 tisuća ljudi: 'Da sam poslušao Tuđmana, Zagreb bi bio u krvi'