Ruski automobil Volgu u Osijek je dovezao Franjo Pavin. Ubrzo su je preuredili u pravo željezničko vozilo. Neobičnim vozilom služe se samo HŽ-ovci
Osijek: Ruska 'Volga' vozi željezničare po tračnicama
Kada iza spuštenih brklji, umjesto putničkog ili teretnog vlaka, željezničkim tračnicama proleti automobil 'Volga', vozači putničkih cestovnih vozila najprije pomisle da se radi o šali ili da im nešto s vidom nije u redu. No, 2,5 tona teška 'Volga', koju je 1979. godine iz Pančeva u Osijek, cestom dovezao Franjo Pavin nije šala. Vozilo je ubrzo završilo u jednoj zaprešičkoj radionici gdje su ga spretni majstori preuredili u željezničko vozilo koje od tada, besprijekorno služeći stručnjacima i radnicima HŽ-a Sekcije za održavanje pruga Osijek, već prevalilo više od 250.000 km.
- Prije četiri godine dotrajali motor zamijenjen je mercedesovim dizelskim motorom s kojim se i dalje prometuje bez teškoća. Željezničko vozilo tako je napravljeno da se uz uporabu dizalice može okrenuti u mjestu i potom se kretati u suprotnom pravcu - kaže Pavin ističući da je osječka 'Volga' jedan od rijetkih preostalih automobila koji se još kreću na hrvatskim željezničkim tračnicama. Vozilom može upravljati obučeni željezničar za upravljanje motornih željezničkih vozila, koji se u potpunosti mora pridržavati propisa, pa i brzine kretanja, na željezničkim tračnicama.