Zaustavljanje u tunelu da bi zaštitili automobil od tuče vrlo je opasan 'novi trend' koji pokazuje koliko su neki vozači u želji da zaštite svoje automobile nepromišljeni.
Opasno i suludo: Zaustavili aute u tunelu da ih zaštite od tuče
Jaka tuča padala je u petak ujutro u Dalmatinskoj zagori te je zabijelila tlo s nekoliko centimetara leda. Dok se drugo nevrijeme postupno širi prema Solinu i istočnim dijelovima Splita.
POGLEDAJTE VIDEO:
Pokretanje videa...
![Nevrijeme u dalmatinskog zagori](https://img.24sata.hr/VG7Q6c4ipLFnGiO7174ww_K6Ufg=/880x587/smart/media/images/2023-46/screenshot-2023-11-17-at-10-48-11.png)
Temperature zraka su visoke za dio godine, te su jutros ponegdje dosezale čak 20 stupnjeva.
Silovito nevrijeme zahvatilo je brzu cestu Solin - Klis, a zbog nevremena dio automobila čeka u tunelima da se nevrijeme smiri, piše Dalmacija danas.
![](https://img.24sata.hr/06kappa5juFUAXQbj4h_31U3Yis=/622x0/smart/media/images/2023-46/nevrijeme-klis-tunel.jpg)
Zaustavljanje nasred ceste da bi zaštitili automobil od tuče opasna je praksa koja pokazuje koliko su neki vozači u želji da zaštite automobile nepromišljeni. I dok tako štite lim svog automobila, vjerojatno ni ne razmišljaju da riskiraju živote. Naime, u slučaju da je tu naletio teški kamion teško da bi se u uvjetima smanjene vidljivosti i skliskog kolnika mogao na vrijeme zaustaviti.
Ukoliko vozač potraži spas od tuče u tunelu, može biti kažnjen iznosom od 1000 do 2000 kuna kazne.
Vozači, koji se približavaju koloni automobila koja se zaustavila u tunelu ili ispod nadvožnjaka ili mosta, ne očekuju zaustavljena vozila, a koja se u vrijeme slabe vidljivosti slabo i vide. Tako unatoč svjetlosno-promjenjivoj signalizaciji može doći do sudara automobila i drugih mogućih i težih neželjenih posljedica.
Vožnja po lošim vremenskim uvjetima zahtijeva dodatnu pribranost i pozornost jer se preglednost ispred vozila i oko njega, kao i sigurnost vožnje bitno smanjuje, navode iz HAK-a.
Vozačima se savjetuje da u slučaju magle uključe svjetla za maglu ili kratka svjetla, smanje brzinu i vožnju prilagode uvjetima vidljivosti, izbjegavaju naglo kočenje, održavaju potreban siguran razmak do vozila ispred, voze što bliže desnom rubu kolnika.