Ne prodje skoro niti jedan dan a da ne procitam kako se neki auto, kamion ili autobus na unutarnje sagorijevanje nije zapalio... bitno da pojedinci protiv elektricnih vozila kao jedan od glavnih nedostataka navode "lako samozapaljenje" dok kao sto vidimo, kod "obicnih" auti to ne postoji... benzin i dizel kao vrhunske zapaljive supstance je savrseno imati u autu, pa sto moze poci po zlu...
Te
TechExpert
16.6.2019.
tko je dokazao, gdje su relevantni podaci i istrazivanja? price za malu djecu...
Te
TechExpert
16.6.2019.
neda ti se traziti zato sto ne mozes pronaci relevantne podatke..
Dk
Deaktivirani korisnik
16.6.2019.
TechExpert tko je tebe imao fiziku mora da je kupio diplonu.
Dk
Deaktivirani korisnik
16.6.2019.
Techexpert, kako ga gruneš u prazno, i živ ostaneš pa to je za ne povjerovati! 😂😂😂Uzmi količinu msui-a u svijetu i količinu el vozila u svijetu pa vidi tko pred
njači u samozapaljenju! Dobro ti je rekel @run4fun, profesor ti je kupio diplomu, pa potom tebi dao broj dilera da sredi i tebi jednu po preporuci!
Prikaži još ↓
Te
TechExpert
16.6.2019.
joj kako ste samo pametni i obrazovani, sve sam genijalac do genijalca, blago se nama u Hrvatskoj s tako nacitanim o obrazovanim kadrom :)... nebitan je ukupan
broj ICE vozila s obzirom na EV nego uzmes broj zapaljenja na 1000 vozila (1000 ICE vs 1000 EV) i pogledas statistiku, a statistika kaze da ICE ima puno vece sanse da se pod: 1.) samozapali bez ikakvog razloga, 2.) zapali prilikom prometne nesrece
Prikaži još ↓
bo
bojs
16.6.2019.
inace kod elektro auta , sama baterija je tolko opasna da niste ni svjesni jos uvjek nema adekvatnog rjesenja za gasenja baterije
bu
budalajlama
16.6.2019.
Kod velike većine običnih vozila nije problem zapaljenja gorivo, nego struja/el. instalacije i sklopovi. Jedan od banalnih zapaljenja vozila je početak vatre ko
d fara, odnosno kleme žarulje fara. Stručnjak mi je to rastumačio ovako. Postoje skupe, skuplje i jeftine žarulje. Većina nas misli da se tu radi o dugovječnosti žarulja, da skupe duže traju. E , pa nije, jeftine žarulje se više zagrijavaju nego skupe, pa dolazi do taljenja kleme na grlu fara i time do deformacije, pa čak i zapaljenja. Zato gasite svjetla po danu, sad nije obavezno.
Prikaži još ↓
bu
budalajlama
16.6.2019.
Šta se tiće ekološke razlike između električnih i klasičnih vozila (sa SUS motorima), i tu postoji zabluda. Naime, proces proizvodnje baterije/akumulatora za el
ektrično vozilo u velikoj mjeri nadmašuje zagađenje atmosfere nego rad/sagorijevanje SUS motora. Sve je još u fazi eksperimentiranja i istraživanja, pa podaci o tome baš ne idu olako u javnost.
Prikaži još ↓
mickey_zg
17.6.2019.
TechExpert, EV koriste litijeve baterije, ako se ne varam. Isto kao i mobiteli. Uzmi jednu bateriju od mobitela i probaj je probušiti nečime (ne u stanu, nego n
egdje vani), pa da vidiš koliko su "sigurne". Litij u dodiru sa zrakom opako reagira
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .