Tribina je okupila stručnjake s područja psihologije te predstavnike Hrvatskog debatnog društva koji su razgovarali o umjerenoj konzumaciji kao novom trendu među mladima
Održana Tribina o odgovornoj konzumaciji alkohola
Događanje, koje se naslanja na rezultate nedavno objavljenog istraživanja o umjerenoj konzumaciji, organizirala je kompanija HEINEKEN Hrvatska.
U vremenu kada društvene mreže imaju sve veći doseg i utjecaj na reputaciju mladih, umjerena konzumacija alkohola postaje sve češći izbor prilikom večernjih izlazaka – zaključak je današnje Tribine o odgovornoj konzumaciji koja se održala u hotelu Dubrovnik u Zagrebu.
Na Tribini su o umjerenosti govorili mladi iz Hrvatskog debatnog društva, Nataša Barolin Belić, gestalt psihoterapeutkinja i seksualna terapeutkinja, Sanja Jagarić Nola, psihologinja iz Psihološkog centra Tesa te predstavnici kompanije HEINEKEN Hrvatska – Branka Slaveska, predsjednica Uprave te Ljudmila Bratko Gašpić, rukovoditeljica Odjela za korporativne komunikacije. Ulogu moderatora Tribine preuzela je popularna voditeljica Iva Šulentić koja je u nedavno predstavljenoj Heinekenovoj kampanji odgovorne konzumacije alkohola „Moderate Drinkers Wanted“ i sama poručila da je umjerena konzumacija – cool.
„Najnovije domaće istraživanje o umjerenoj konzumaciji govori da 67% mladih osoba umjereno konzumira alkohol prilikom izlazaka, a kao najvažniji razlog navodi zadržavanje kontrole nad svojim ponašanjem. Ovakav rezultat sigurno je pod utjecajem sve veće popularnosti društvenih mreža i činjenice da su i poslodavci u mogućnosti pregledavati profile svojih sadašnjih ili potencijalnih zaposlenika. Jednom objavljena fotografija zauvijek ostaje na internetu, a jednom narušen ugled teško je povratiti“, komentirala je psihologinja Sanja Jagarić Nola iz Psihološkog centra Tesa.
Nataša Barolin Belić, gestalt psihoterapeutkinja i seksualna terapeutkinja osvrnula se na utjecaj umjerene konzumacije na društvene i ljubavne odnose među milenijalcima: „94% ispitanika smatra da im neumjerena konzumacija neće doprinijeti pronalasku ljubavi. Kad je veza već aktivna i kad milenijalci ulaze u intimne odnose, količina alkohola igra veliku ulogu – pretjerano konzumiranje može dovesti do neuspjeha, a to iskustvo svi žele izbjeći.“
O važnosti umjerene konzumacije za industriju i inicijativama kojima mogu ostvariti pozitivan utjecaj, Branka Slaveska iz kompanije HEINEKEN Hrvatska poručila je: „Ako se u njemu uživa umjereno, pivo može biti dio uravnoteženog stila života. Većina naših potrošača u našim proizvodima uživa odgovorno, ali manjina to ipak ne čini. Neumjerenost u alkoholu štetna je za zdravlje pojedinaca, za njihove obitelji i društvo u cjelini, ali i poslovanje naše kompanije. Učiniti umjerenost poželjnom ključni je aspekt Heinekenove strategije odgovorne konzumacije.“
Kao članica HEINEKEN grupe te jedna od najvećih proizvođača piva na hrvatskom tržištu, HEINEKEN Hrvatska provodi različite lokalne programe kojima aktivno potiče odgovorne stavove prema alkoholu i sprječava njegovu zlouporabu. Tako je 2012. godine pokrenula projekt „Tko pije, taj ne vozi“, godinu kasnije kampanju „Za odgovorno odrastanje mladih“ te akciju „Ja sam 18+“ u sklopu manifestacije Dani piva.
NEVJEROJATNO Gurtna i dalje drži zgradu od potresa 2020.! Evo kako stan izgleda iznutra
Za rođeno dijete Vlada daje 618 eura, milijuni za Bayraktare i vojsku, 13. mirovina na čekanju
Vojnika iz Petrinje prignječio je kamion, kritično je: 'Molimo se Bogu da se naš Darko izvuče...'