Nije rotor problem, problem je sta svaka šuša dobije vozačku. Problem je što masa njih s vozačkom u ruci ne zna vozit. Nisu krive ni ceste ni rotori. Krivi su v
ozaci i iskljucivo samo vozači.
Prikaži još ↓
Pa
Paleontolog
18.6.2021.
Odustani
corsa kriva ko kuca 1/1 amen
ce
centarfor
18.6.2021.
Odustani
Ne treba velika inteligencija za ustanoviti da je vozač koji mijenja voznu traku kriv. Ako se nije prestrojio pri ulazu u rotor morao je napraviti još jedan kru
g i prestrojiti se u vanjsku traku.
Prikaži još ↓
J1
Josper_1
18.6.2021.
Odustani
Nevnerojatno koliko ljudi ne zna voziti u KT.
Dok znakom nije drugacije odredeno svaki KT je ko ravna cesta, ne mozes samo tako u tudu traku.
Ovaj u vanjskoj mo
ze u krug ako zeli, a ovi svi u unutarnjoj kod prestrojavanja se moraju uvjeriti da je to moguce ili u suprotnom raditi jos jedan krug.
Ali "bosanke" vozacke cine svoje
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
18.6.2021.
Odustani
Slažem se da su krivi isključivo vozači ali da je i prometna struka katastrofa, dokaz je rotor u Zagrebu na kojem je SEMAFOR. Rotori se rade zbog bolje protočno
sti vozila, a oni za ulazak u grad na rotor stave semafor. Gužve konstantne ali nikom od "struke" ne padne na pamet taj semafor maknuti pa vidjeti jel bolje......
Prikaži još ↓
Jazooooo
18.6.2021.
Odustani
Ovaj u corsi sigurno polago vozačku u Bosanđelesu.
Si
Sivonja i Vesna
18.6.2021.
Odustani
Kod isključivanja vozila iz kružnog toka potrebno je pratiti uvjete u prometu oko vašeg vozila, pravovremeno uključiti desni pokazivač smjera kretanja te obrati
te pozornost na opasnost od ometanja smjerova vožnje.
U slučaju više traka unutar kružnog toka, a isključujete se iz lijeve prometne trake u kružnom toku, posebno treba obratiti pozornost na vozila u desnoj jer ista mogu nastaviti vožnju u kružnom toku.
Spomenuto prestrojavanje izvesti samo ako ste sigurni da vozila iz desne prometne trake skreću desno. Ako gustoća prometa ne dozvoljava isključenje, ne isključujte se, provezite još jedan krug i obavite radnju sigurno u slijedećem pokušaju. Kod isključivanja iz kružnog toka prometa treba ustupiti prednost prolaska pješacima i biciklistima koji prelaze izlaznu cestu (npr. sastavni dio kružnog toka su biciklistički i pješački prijelaz), stoga zaboravite naglo kočenje.
Prikaži još ↓
me
mexpert
18.6.2021.
Odustani
kriva je traljava horiziontalna signalizacija rotora....i na starom zg rotoru je bilo sranja....sad ih više nema jer je konačno sve ispravno iscrtano.....za div
ljake nikad nije ništa dobro
Prikaži još ↓
aj
ajetodoo
18.6.2021.
Odustani
Opet neki ne shvaćaju. Šta škoda ima voziti ppo vanjskoj traci?! Može, jer na kolniku su nacrtane streliice za vožnju ravno i za skretanje. A srednja traka ima
samo strelicu za ravno, dakle iz nje se može prestrojiti u vanjku, ali ne istovremeno izlaziti.
Prikaži još ↓
Br
Brucka
18.6.2021.
Odustani
Prvo ako (corsa) izlazi na npr 3ći izlaz -treba ući u unutrašnju traku-izlaz je jasno pokazivačem smjera dao do znanja-po tome ako se desi red auta kao škoda ni
kad se corsa nebi isključila iz kružnog toka saobraćaja-škoda ako se nalazi u vanjskom traku trebala je napustiti kružni tok a ne voziti se do ,3ćeg,4tog,5og izlaza-kružni tok ima pravilo lijeve strane(ukoliko nije znakom određeno drugačije) gdje si dužan propustiti nadolazeće aute a ni ukojem slučaju ih pretjecati sa desne strane, što je škoda i učinila!!!!!
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .