Most bi se mogao u potpunosti izgraditi u hrvatskim brodogradilištima, a obzirom da nije prezahtjevna građevina ni izrada ne bi trebala trajati dugo. Cijena je 80 mil. eura
Novi prijedlog: Pontonskim mostom do Pelješca već 2013.
Hrvatska do ulaska u EU 1. srpnja 2012. godine treba početi primjenjivati schengenski režim prelaska granice, a najveći problem predstavlja područje Neuma. Od gradnje Pelješkog mosta se odustalo, a sada je jedan od prijedloga izgradnja pontonskog mosta, dok se ne izgradi neumski koridor kao sastavni dio autoceste Ploče-Dubrovnik.
Dovoljno bi bilo rješenje s jednom prometnom trakom kojom bi se promet usmjeravao svjetlosnom regulacijom. Izgradit bi se mogao u hrvatskim brodogradilištima, a obzirom da nije prezahtjevna građevina izrada ne bi trebala trajati dugo.
Most bi bio pomični te bi kroz njega mogao prolaziti i pomorski promet, iako u ovom slučaju taj promet zapravo i ne postoji, osim za male brodice.
Kako piše hrvatskiprijevoznik.hr, cijena izgradnje pontonskog mosta bila bi 80 milijuna eura što je četiri puta jeftinije od izgradnje prvotno planiranog pelješkog mosta, a u promet bi se mogao pustiti već krajem 2013. godine.