Prvo što će posjetitelj uočiti po ulasku u novootvoreni zagrebački klub Booze & Blues atraktivne su memorabilije poznatih glazbenika kojima je ukrašen prostor
Nova oaza bluesa: Duh Guya i Claptona zaposjeo Tkalčićevu
Prvo što će posjetitelj uočiti po ulasku u novootvoreni zagrebački klub Booze & Blues atraktivne su memorabilije kojima je ukrašen prostor. Uz dužno poštovanje prema svim ostalim detaljima, a klub je evidentno osmišljen s mnogo pozornosti, uz punu godinu dana realizacije, prema uzoru na američke klubove slične glazbene orijentacije (booze’ u slengu znači piće, ‘cuga’, asocijacije su jasne), ipak najprije upadaju oči gitare velikana po zidovima - od Springsteena i Claptona do Buddyja Guya i Roberta Craya.
- Ove su memorabilije dio zbirke našeg pokojnog glazbenog kritičara Dražena Vrdoljaka, koji ih je dugo skupljao u ime tadašnje ideje otvaranja rock-kluba. Kako ta ideja nikad nije realizirana, mi smo dobili priliku otkupiti dio te zbirke ljubaznošću i susretljivošću njegove gospođe Marice - kaže “gazda” kluba, basist Parnog Valjka, Zorislav Preksavec Preksi, dodajući:
- A ja sam bahato stavio svoj akustični bas na kojem sam svirao koncerte ‘bez struje’ u ZKM-u u društvo tih velikana…
Prije osam godina Preksi je na na Ravnicama otvorio prvi Booze & Blues, koji je trajao godinu dana. Blues je očito konstanta u njegovu životu… Zašto baš blues i zašto ovaj put samo srce Zagreba, Tkalčićeva ulica?
Blues cijeli život volim i slušam, blues je moj osobni izbor.
Za život kluba ipak je potrebna i publika…
Uvjeren sam da u Zagrebu postoji publika za ovakav profil kluba, ovo je dovoljno velik grad da si određena mjesta mogu dopustiti profiliranje. Mislim da smo to pokazali i onim prvim Booze & Bluesom, samo što je to bila u prvom redu kvartovska priča. Ovaj put ciljali smo na središte Zagreba, mislim da je Tkalčićeva kao pješačka zona i prvi izbor za šetnju svakog turista koji dođe u Zagreb - idealna lokacija. Zasad su reakcije odlične, odziv publike je odličan, imamo pozitivan ‘feedback’, ali ipak je riječ o malom uzorku. Nešto ozbiljnije o publici, odzivu publike i profilu publike moći ćemo razgovarati za, recimo, šest mjeseci.
>>>Više pročitajte u Expressu