Svaki dan onuda prolazim i naravno da radnici nisu ništa krivi jer radnika - nema ! Premalo je radnika za tako veliko gradilište ...
š1
špricer_1
26.11.2018.
Odustani
Rodijaci iz bih nisu jos dobili prvu uplatu da otvore jdoo i kupe strojeve
JC
Julien Carax
26.11.2018.
Odustani
Ma ovo će biti gotovo "dok mi popijemo dvije kave". Doduše, pod uvjetom da jednu popijemo danas, a drugu za 5 godina:)
sm
stari mudrac
26.11.2018.
Odustani
sjećam se pruge šamac - sarajevo, prve omladinske radne akcije. išlo je to ovako: kamioni dovezu drobljeni kamen i iskipaju parsto metara dalje od trase, a onda
omladinci tačkaju u koloni, filmska kamera snima da bi se vidjelo kak se dela. ali bilo je puno mlađarije pa je ipak napravljena za dvije i pol godine. gotovo 250 kilometara! danas, sedamdeset godina kasnije, za to bi nam trebali svi mogući vijadukti, industrogradnje, tempa, niskogradnje i skladgradnja za zafarbavanje. deset godina u roku!
Prikaži još ↓
hb
hbcro7
26.11.2018.
Odustani
Ne krivim radnike nego izvođače radova i one koji ih plaćaju. Jedna smjena, do deset radnika (maksimalno) na jednom od najvećih prometnih projekata u povijesti
države. A svaki dan prođem dva puta pored rotora i veći dio strojeva stoji i zaista nikad nisam vidio više od deset radnika,ako i toliko. Počeli raditi krajem ljeta umjesto na proljeće u tri smjene... Rotor prije proljeća sigurno neće biti zatvoren. Osobito uz loše vrijeme, zaleđenu zemlju....Odlično planiranje nema šta. Da se stavi klauzula u ugovor da se za svaki dan kašnjenja kažnjava izvođača radova ne bi to bilo tako.
Prikaži još ↓
Plejada
26.11.2018.
Odustani
Jučer je svih 8 radnika dobilo dva nova krampa i jednu lopatu. Sad kad posao krene.
KO
KOKKYCH
26.11.2018.
Odustani
Naravno da su im situacije nepoznate. Pa kad se rotor gradio oni i njihovi šefovi su bilimale bebe u bosni....
ne
nepoželjan
26.11.2018.
Odustani
iznenadile ih kiše u jesen..za mjesec dana će ih iznenaditi snjeg,a onda kreću vrućine,a ko bi po vrućini delal
Dk
Deaktivirani korisnik
26.11.2018.
Odustani
tako je to kad se radi u HR... u Kini bi vec bila 1/3 napravljena
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .