Državni inspektorat ne odustaje od svog mišljenja te i dalje stoji kraj negativnog mišljenja i ne namjerava dati prolaznu ocjenu za Žičaru Sljeme...
Ništa od vožnje žičarom Sljeme: Za 12 decibela je glasnija nego što je dopušteno: 'Ovo je kaos'
Ovo više nije normalno. Potrošili stotine milijuna kuna, a sad stoji i ne radi. Pa to ima samo u Hrvatskoj. To je kaos, govore nam mještani Gračana, gdje se nalazi famozna sljemenska žičara, koja još nije puštena u rad.
POGLEDAJTE VIDEO:
Pokretanje videa...
Državni inspektorat, čija je sanitarna inspekcija odbila dati pozitivno mišljenje za uporabnu dozvolu za sljemensku žičaru zbog prevelike buke, primio je tužbu koju je protiv njih na Upravnom sudu podignuo Zagrebački električni tramvaj (ZET). Na odluku inspekcije, prije tužbe, Grad Zagreb i ZET uputili su prigovor, međutim u Inspektoratu kažu da su ZET-u izdali rješenje kojim prigovor odbijaju, a prigovor Grada je odbačen jer ga je, tvrde, “izjavio neovlašten subjekt”.
Državni inspektorat ne odustaje od svog mišljenja te i dalje stoji kraj negativnog mišljenja i ne namjerava dati prolaznu ocjenu za Žičaru Sljeme. Inače, sanitarna inspekcija pozitivno je mišljenje odbila dati uz obrazloženje da investitor nije predočio dokaz o mjerenju buke.
Kako saznajemo, danas su opet provjeravali razinu buku i ispostavilo se da je između 10-12 decibela glasnija nego što je zakonom dozvoljeno. Dok to ne saniraju, nema ništa od uporabne dozvole.
Naime, žičara taj dokument mora imati u skladu sa Zakonom o zaštiti od buke, odnosno Pravilnikom o najvišim dopuštenim razinama buke u sredini u kojoj ljudi rade i borave. Investitor je bio dužan dostaviti Izvještaj o mjerenju buke okoliša izrađen od ovlaštene pravne osobe za akustična mjerenja, no tog dokumenta nije bilo, dok je Inspektorat, tvrdi se, istodobno primio niz prijava zbog velike buke koju proizvodi žičara.
Gradski ured tvrdio je da je izvješće o mjerenju dostavio te da je u njemu izričito navedeno kako je razina buke u granicama propisanima člankom 7., za koji smatraju da je mjerodavan jer je riječ o prometnoj infrastrukturi.
Iz austrijske tvrtka Doppelmayr Seilbahnen, koja je nadležna za kabine i sajlu, rekli su nam da je žičara, po njima, sigurna i spremna za rad.
Hoće li žičara, koja sad već debelo kasni, krenuti s radom, velika je nepoznanica jer saniranje buke zahtjeva dodatne troškove. Oko svega smo poslali upit Gradu Zagrebu, ali i ZET-u, a odgovore ćemo objaviti čim ih dobijemo.