Vještak Perić i njegov kolega s Fakulteta prometnih znanosti utvrdili su da je do kontakta između Čolakovog Ferrarija i Opačkovog Nissana došlo na zaustavnoj traci
"Nismo se utrkivali samo smo se u više navrata pretjecali"
Sram te može biti, bezobrazniče. Zbog tebe sam bio na policiji, vikao je sudski vještak za promet Vlado Arbutina na hodniku Općinskog kaznenog suda u Zagrebu na Milka Križanovića, odvjetnika Dalibora Opačka.
Posvađali su se jer ga je Križanović kazneno prijavio zbog vještačenja u slučaju koji se protiv Opačka i Marina Čolaka vodi zbog nesreće na autocesti A6 kod Bosiljeva u kojoj je u studenom 2010. godine poginula Ivana Obad.
Naime, Križanović tvrdi da je upravo na temelju Arbutinova vještačenja, od kojega je na prošloj raspravi odustao i priklonio se mišljenju prometnih vještaka s fakulteta prometnih znanosti u Zagrebu, odvjetništvo i proširilo istragu na njegova klijenta i na kraju ga i optužilo.
"Do kontakta između Čolakovog Ferrarija i Opačkovog Nissana došlo na zaustavnoj traci"
Osim burne rasprave na hodniku, nastavak suđenja obilježilo je rešetanje vještaka Tomislava Perića koji je branio vještačenje tima s Fakulteta prometnih znanosti. Perić i njegov kolega utvrdili su da je do kontakta između Čolakovog Ferrarija i Opačkovog Nissana došlo na zaustavnoj traci. Inicijalni dodir bio je između prednjeg lijevog kotača Nissana i stražnjeg kotača Ferrarija. U tom trenutku Opačak je vozio desnom trakom brzinom od 210 km/h, a Čolak lijevom brzinom od 188 km/h. U tom trenutku vozila su bila udaljena svega sedam metara. Vještaci su zaključili da se nesreća mogla izbjeći na tri načina: da je Opačak vozio sporije od 106 km/h; da je Opačak ranije krenuo intenzivno kočiti i to svega 0,2 sekunde ranije te da je od Ferrarija bio udaljen 11 metara ili da je Čolak u prestrojavanju vidio da mu Opačak prilazi, što je prema vještacima, trebao vidjeti i da ga je propustio, odnosno odustao od prijelaza iz lijeve u desnu traku.
Priznao je da su se pretjecali
Svjedočio je i Sven Šalković, koji je s Opačkom, Čolakom i Hrvojem Petrovićem kobnog dana u svojoj Ultimi GTR njemačkih registracija jurio autocestom prema Grobniku. Iako je tvrdio da su se na benzinskoj postaji kod Lučkog sreli slučajno i da se nisu utrkivali prema Rijeci priznao je da su se u više navrata međusobno pretjecali, no tvrdio je da su to činili isključivo lijevom trakom.