Da, to je posljedica nerada policije koja sustavno ne vrši kontrolu biciklista na cesti i ne uklanja neispravne bicikle i ne kažnjava bicikliste koji ih voze. N
ajave neku akciju 2 puta godišnje na nekoj lokaciji koju onda zaobilaze svi takvi biciklisti a ostalih 363 dana biciklisti rade što hoće. To što je pak imati ispravan bicikl u interesu samih tih biciklista je još veći nonsens jer nabaviti to sve nije neki trošak kojeg ne bi mogli podnijeti. O prometnoj kulturi samih biciklista koji se ponašaju neodgovorno i samoopasno da i ne govorim. Žao mi je djevojke ali treba znati voziti bicikl i znati kakav treba bicikl biti za vožnju po mraku.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
12.12.2018.
Odustani
Obzirom da se zakonski bicikl, odnosno biciklist, tretira kao svako drugo vozilo, odnosno sudionik u prometu, pitam se zašto zakonodavac ne uvede obvezu simboli
čnog tehničkog pregleda bicikla. to bi se moglo naplaćivati možda nekih 25 - 30 Kn, i za taj novac bi se izdao list papira na kojem bi pisalo da je bicikl tehnički ispravan i smije sudjelovati u prometu. Na taj način bi se izbjeglo barem djelomično prepucavanje tko je kriv za nesreću..
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .