New Link konferencija: Promjene u načinu prodaje i prezentacije nekretnina u digitalnoj eri
Nema razvoja tržišta ukoliko nema razvoja novih proizvoda
Tržište nekretnina općenito nešto teže prihvaća promjene koje se događaju na razini informacijske tehnologije, ali i tu se vidljive određeni pomaci. Tako uz kvalitetnije i učinkovitije korištenje medijskih kanala, što je možda najvidljivija promjena, treba naglasiti još važniju komponentu, koja je nastala utjecajem digitalne revolucije, a to je da se način prodaje i prezentacije naših proizvoda suštinski mijenja.
- S jedne strane informacije o nekretninama postaju sve jasnije i brže su dostupne klijentima te oni lakše donose odluku o kupnji. S druge strane digitalna revolucija nam omogućuje prikupljanje povratnih informacija od kupaca, koje u strukturiranom obliku mogu jasno ukazivati na potrebe i želje kupaca. To ujedno predstavlja i osnovni preduvjet za razvoj vlastitog poslovanja, a samim time i tržišta u cjelini. Jednostavno neće moći doći do razvoja tržišta ukoliko nemamo razvoj novih proizvoda, a digitalna će revolucija u tom procesu biti ključna – istaknuo je Robert Pokrovac, član Uprave Erste nekretnina koji će na Njuškalovoj New Link konferenciji 3. listopada u Muzeju suvremene umjetnosti Zagreb govoriti o novom ciklusu u građevinskom sektoru.
Njuškalo kao najveća baza nekretnina za prodaju i najam u Hrvatskoj, svjetske je trendove prepoznao na vrijeme te, s ciljem unaprjeđenja tržišta nekretnina u Hrvatskoj, još je prošle godine otpočeo New Link konferenciju – mjesto spajanja ključnih sudionika iz nekretninskog sektora, na kojemu se upoznaju s najboljim primjerima i novim praksama iz svijeta.
- New Link konferencija je došla u trenutku kada se događaju nužni pomaci na našem tržištu. Ovaj događaj može i treba povezati sve aktere na tržištu nekretnina i na taj način pomicati njegove granice. Vjerujem da će mnogi pronaći svoj interes kako bi mogli dobivene informacije pretočiti u svoj svakodnevni rad. Upravo i na ovogodišnjem New linku, poveznice koje mogu imati autoindustrija i tržište nekretnina mogu biti primjeri kako se kupci mijenjaju i što svi možemo naučiti iz toga. Uvjeren sam da će u narednom periodu te promjene biti puno izražajnije – pojasnio je Robert Pokrovac.
New Link se održava 3. i 4. listopada u zagrebačkom MSU, a osim tehnoloških i drugih noviteta u nekretninskom sektoru prvog dana konferencije, drugog dana će se po prvi put će se na isti način obraditi i aktualne teme iz vrlo dinamične auto-moto industrije.